Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie effecten en goede burst, maar maakte de verwachting niet waar. Eerste deel had vonkoverslag waardoor de finalesalvo’s halverwege erdoor kwamen, tweede deel schoot salvo’s van 3 ipv 6 op het laatste salvo na. En daar leg je dan €190 voor neer… en de tweede keer dat de duurste box niet goed verloopt.

Wederom een prima doos gezien hier. Stond redelijk vooraan in de show en schoot er wel wat boxen omheen, maar dat gaf in combinatie met de PI echt een spektakel!

Weet niet of ik deze nog eens aanschaf, nu 2 jaar op rij gezien, maar is zeker een topdoos wat mij betreft.

Deze is een twijfel geworden op mijn lijst met must haves. In dit topic wordt deze door de meesten als een topbak bestempeld. Als ik het toppers en floppers topic erbij pak duikt deze geregeld op als flopper, met name vanwege de doorloop en niet vanwege de effecten. Als topper wordt deze in dat topic vrijwel niet genoemd.

Denk dat deze er zeker eens moet komen, maar of dat dit jaar al is... Gelukkig is het jaar nog lang :)

Deze is een twijfel geworden op mijn lijst met must haves. In dit topic wordt deze door de meesten als een topbak bestempeld. Als ik het toppers en floppers topic erbij pak duikt deze geregeld op als flopper, met name vanwege de doorloop en niet vanwege de effecten. Als topper wordt deze in dat topic vrijwel niet genoemd.

Denk dat deze er zeker eens moet komen, maar of dat dit jaar al is... Gelukkig is het jaar nog lang :)

Doorloop was hier iig erg goed. Ligt er wellicht ook aan hoe ze de twee compounds hebben doorverbonden.

Gewoon een top doos, geen overslag en het probleem met de cake die verkeerd op de plank stond was prima op te lossen met een stukkie snellont.:angel:

De doorloop van deze compound echt nog nooit problemen mee gehad. Niet lullig bedoeld maar denk dat het meer ligt aan de knoop kunsten van betreffende personen:D

Dikke bak. Hij bleef maar gaan. Ik zou 'm een ieder aanraden. Wel een gekloot met t doorlonten. Hij zat niet juist in de doos en was op geen enkele manier tegen elkaar aan te zetten zodat de lonten op elkaar aansluiten. Uiteindelijk maar ter plekke op straat aan elkaar geknoopt en dat ging prima.

Vanaf 14:41. Ik was eerder in het topper/flopper topic wat negatief over de PI. Echter na het zien van de beelden iets bij gedraaid. Grote en diverse effecten. Echter tempo had iets hoger mogen liggen. Deze geschoten na de 400 total. Die geeft toch net iets meer gas haha.

Het eerste deel had nogal wat haast. Verder een fijne mixed 25mm compound met prima burst en effecten.

Doorloop was hier iig erg goed. Ligt er wellicht ook aan hoe ze de twee compounds hebben doorverbonden.

Er was wel echt probleem bij aantal ieder geval die van mij. Genoeg doorgelont in mijn leven dat ik wel durf te zeggen dat ik het kan hahah. Nee maar er was iets geks met lont bij mij aan de hand. Toen de boxen niet doorliepen heb ik hem geprobeerd met de hand aan te steken maar ook dat ging niet. Alsof er geen kruit in lont zat verwerkt. Moest hem daardoor aan reserve lont afsteken.

Verder echt top bak!

Bij het openmaken van de doos zag het er idd gek uit, omdat je ze niet goed tegen elkaar aan kon schuiven, maar zo ver mogelijk naar beneden doorgelont. Ik vond het zelf een topbak met mooie kleuren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan