Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Ik annuleer ook niet snel iets maar als een leverancier een product zo gaat downgraden, helemaal in deze prijsklasse, dan voel ik mij belazerd. Op zijn minst mag je dan ook de prijs mee downgraden. Het zal best nog een leuk product zijn voor Jan met de pet hoor, maar ik pas nu. Doodzonde want ik vond 'm vorig jaar geweldig in de straat.

Grootste tegenvaller van de avond. Burst was niet eens zo slecht, maar leek wel 18-20mm. Kon totaal niet mee met de andere (gekooide) 30 boxen.

Ik annuleer ook niet snel iets maar als een leverancier een product zo gaat downgraden, helemaal in deze prijsklasse, dan voel ik mij belazerd. Op zijn minst mag je dan ook de prijs mee downgraden. Het zal best nog een leuk product zijn voor Jan met de pet hoor, maar ik pas nu. Doodzonde want ik vond 'm vorig jaar geweldig in de straat.
Nope, ik wil hem ook niet..

Deze heeft mij ook niet overtuigd. Zou ´m niet kopen voor de prijs waar die voor staat. Ook niet overwegen om te kopen.

Misschien is er bij de verkopende partij iets te regelen? Deze was idd niet best. Ik ben ook niet van het annuleren maar in sommige gevallen iets proberen.

Misschien is er bij de verkopende partij iets te regelen? Deze was idd niet best. Ik ben ook niet van het annuleren maar in sommige gevallen iets proberen.
Omruilen is in mijn geval gelukt. Prima service. Geld terug zal ik zelf nooit om vragen, een verkoper doet ook maar zijn best, heeft er werk van en komt in december ook voor verrassingen te staan. Ben tevreden zo, voor beide partijen goed opgelost.

Ik vons dit echt rommel, viel totaal in het niet bij een deel van de andere producten. Burst erg slap, kon mij totaal niet overtuigen.

Back
Bovenaan