Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, heb ik zojuist ook gedaan. Hou er echt niet van om te annuleren, maar het is ff niet anders, eigen schuld van de leverancierNet geschoten op demo Huisman. Ik ga me dealer berichten voor batch 2023
zo slecht ja? ik heb em in 2022 gehad, was goede boxHou er niet van om negatief te zijn over items, maar dit was echt slecht.
Geen schim meer van de eerdere batches..
Nope, ik wil hem ook niet..Ik annuleer ook niet snel iets maar als een leverancier een product zo gaat downgraden, helemaal in deze prijsklasse, dan voel ik mij belazerd. Op zijn minst mag je dan ook de prijs mee downgraden. Het zal best nog een leuk product zijn voor Jan met de pet hoor, maar ik pas nu. Doodzonde want ik vond 'm vorig jaar geweldig in de straat.
Misschien is er bij de verkopende partij iets te regelen? Deze was idd niet best. Ik ben ook niet van het annuleren maar in sommige gevallen iets proberen.Ik annuleer ook niet snel iets maar als een leverancier een product zo gaat downgraden, helemaal in deze prijsklasse, dan voel ik mij belazerd. Op zijn minst mag je dan ook de prijs mee downgraden. Het zal best nog een leuk product zijn voor Jan met de pet hoor, maar ik pas nu. Doodzonde want ik vond 'm vorig jaar geweldig in de straat.
Omruilen is in mijn geval gelukt. Prima service. Geld terug zal ik zelf nooit om vragen, een verkoper doet ook maar zijn best, heeft er werk van en komt in december ook voor verrassingen te staan. Ben tevreden zo, voor beide partijen goed opgelost.Misschien is er bij de verkopende partij iets te regelen? Deze was idd niet best. Ik ben ook niet van het annuleren maar in sommige gevallen iets proberen.