Magnum Candle Assortiment

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC150.jpg

Artikelnummer: DC150
Artikelnaam: Magnum Candle Assortiment Special Edition
Aantal Romeinse Kaarsen: 3
Aantal Schoten: 6
Effectomschrijving: Romeinse kaarsen super 6 schots bombard.
Richtprijs: €11,95,-
Film: Diamond-Collection.eu
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo is ie inderdaad leuk ja, maar dan zie je wel hoe tergend langzaam het tempo is zeg, ongelooflijk. Effecten zijn wel leuk, al is die silver spiral niet denderend te noemen. Heb ze één keer meegemaakt en vond ze alles behalve slecht, op het tempo na dus, maar die crackling is ook wel weer duidelijk de beste van de 3.
Als je deze dingen in een showtje wilt gebruiken dan heb je er meer van nodig wil je er een beetje tempo in houden, de prijs vind ik wat dat betreft echt te hoog.

EDIT:

net even in een oudere folders gekeken, in 2004 kostten deze €12,50 (€11,25 met clubcard), in 2005 kostten ze €10,- (€9,- met clubcard) en in 2006 dus weer €10,95 (€9.85 met clubcard). Ieder jaar dus weer verschil waarbij ze zelfs een keer €2,50 omlaag zijn gegaan, ben benieuwd wat ze dit jaar gaan kosten.

Laatst bewerkt:
ik vind ze best wel mooi voor candles en die prijs kan er ook mee door. Inderdaad leuk om begin in de avond aftesteken.:bye:

Wat is de diameter en de hoogte van de magnum candle?
ik wil graag een veilig rekje maken van pvc zodat je de magnum candle in een buis kan zetten en veilig afsteken

groetjes Jack:wink:

Er zijn drie soorten effecten in deze Romeinse Kaarsen, Crackling, Peony's en Spinners. Het laatste effect stelt niets voor. Daarintegen vond ik de Crackling en Peony's van goede kwaliteit. Alleen zit er totaal geen goed tempo in deze kaarsen. Daarnaast hebben ze ook maar 6 schoten dus stelt het niet veel voor. Ook de prijs vind ik iets te hoog als je kijkt naar maar 6 schoten. Wel 3 stuks maar nee, ik vind het niet zo super.

En de korting is leuk meegenomen. Ik heb al 3 jaar zo'n kaart maar nog nooit gebruikt.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met dank aan: Lorenzothunder

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met dank aan: jwelsenaar1960

Wat mij opvalt is dat het tempo gewoon slecht is!

het tempo is slecht ja maar vind tog wel grappige effecten hebben heb ze er elk jaar weer bij leuk voor in de vooravond :)

Altijd leuk en sowieso als vervanging van de romeinse kaarsen! Weet iemand de prijs al voor dit jaar?

Gegroet!

Bij de dealer bij mij in de buurt zijn deze 11,95, Dus ga maar uit dat je dit ongeveer kwijt bent dit jaar.

Hmm... ongeveer € 4.00 per kaars, ik kan wel zeggen dat dit een beetje veel is maar ach alles is dit jaar weer gestegen!

Back
Bovenaan