Magma Star

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC133
Artikelnaam: Magma Star
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: 250 gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: 19 schots multishot met een vulling van 250 gram. Diverse zilverpalmen en blauw/rode strobe effecten geven samen met de doffe knallen een sensationeel schouwspel.
Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: € 23.95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DC133.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Netto Kruitgewicht is volgens mij welk bekend hoor? haha 250 gram!

Maar ben zeer benieuwd wat de nieuwe potjes voor 2011 gaan brengen van Schuurmans. Wat me wel opvalt dat alles een sensationeel schouwspel is..

Label is in ieder geval weer ouderwets.

Als tiener droomde ik 10 jaar geleden helemaal weg bij de exotische effecten die Diamond op de labels zette.

Ik zie iets van 27 schoten... Wat wordt er toch gekloot met die filmpjes... in/uit zoemen, stukken achter elkaar plakken.. Dit is niet het eerste filmpje.

Ik zie iets van 27 schoten... Wat wordt er toch gekloot met die filmpjes... in/uit zoemen, stukken achter elkaar plakken.. Dit is niet het eerste filmpje.

Dit komt uiterst onbetrouwbaar en daarmee direct weinig professioneel over. Je zou zeggen dat Diamond toch wel eens geleerd moet hebben van de fouten die in het verleden gemaakt zijn.

ik ken nog wel een filmer :p hahahha
ik kom wel filmpies maken hoor ;-)

Maar je hebt helemaal gelijk jup ! ik heb er al een keer een topic over gehad.
ik begrijp ook niet dat importeurs / winkeliers dit soort filmpjes gebruiken. Het komt denk ik de verkoop niet ten goede, maarjah....

lets go on topic ! :-)

Ik mis de rode en blauwe strobe effecten helaas...

Vind er maar weinig aan, geen tempo, saaie effecten (dit is persoonlijk natuurlijk), geen leuke climax... Nee dit is toch echt één van de minste die ik tot nu toe heb gezien van Diamond dit jaar.

Back
Bovenaan