Magicians

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: 141231
Artikelnaam: Magicians
Bruto Gewicht: Volgt
Netto Kruitgewicht: Volgt
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: Effectomschrijving:
A: Golden strobe tail to red blue star
B: Golden strobe tail to purple lemon star
C: Golden strobe tail to green orange star
D: Golden strobe tail to chry

Tijdsduur: Volgt
Stijghoogte: Volgt
Richtprijs: €18,95

Royal Fireworks, niet de enige maar wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Laatst bewerkt:
Zeker mooie kleuren!! Jammer van de finale...

Vind crackling echt misplaatst en een gebrek aan kleur na zulke shots..

Prijs? 22€ Is toch wel de max imo.. Standaard schietrichting, simpel effect, degelijk uitgevoerd, finale salvo erin.. Ja 22€ Lijkt mij de max er voor..

En ook die valt binnen mij beoogde uitgave voor deze cake! Royal is verstandig bezig! Dit maakt het aantrekkelijk!!!

Kan iemand die deze live heeft gezien de kleuren even versterken:D?? Ben er namelijk heel wat kwijt en weet noet of dat de camera is of dat ze er gewoon niet waren..

Dit is eigenlijk het broertje van Freezing Steel, maar dan met een golden glitter tail to colored peony in plaats van crackling tail. Ik heb de cake nu twee maal mogen bewonderen en het is een geweldige cake voor zowel het hoge als het wat lagere budget.

Aangezien hij zoveel overeenkomsten toont met Freezing Steel kan ik ook haast wel bevestigen dat hij het in de straat ook prima zal doen.

Voor nog geen 19 euro een prima cake. Mooie strobing tails,naar kleurrijke peony,s. Hij komt op me lijst,mischien in meervoud!

Kan iemand die deze live heeft gezien de kleuren even versterken:D?? Ben er namelijk heel wat kwijt en weet noet of dat de camera is of dat ze er gewoon niet waren..

Ga je dat nou bij elke cake zeggen slomo?

Er is reeds gezegd, wacht onze filmpjes ook even af, maar soms zijn kleuren erg moeilijk vast te leggen. Daarbij moet je een cake eigenlijk gewoon zelf ervaren bij een demo, dan weet je precies waar je aan toe bent :D

Wat een cake was dit.
Mooie Kleuren dat zeker!
De kleuren zijn Rete geil..
Mischien wel de mooiste in NL te vinden.
Helaas vond ik de boeketten wel erg snel weg.
Des ondank had deze ook een lekkere burst en een goede hoogte+versprijding.
De prijs van 18.95 vind ik wel gepast.
Het is goed betaal baar en je ervaart wel degelijke kwaliteit in kleuren.
Enige aandachts punt na Royal toe is dat de sterren van mij wat langer mochten branden.
Des ondanks vind ik het een leuke top cake voor zijn prijsje.

Dit is uiteindelijk, netto de beste nieuwe van RF. En ik weet nu hoe het komt. RF weeft de verschillende effecten niet door elkaar maar na elkaar. Het is te statisch, te netjes.
Nu hou ik ook meer van een bord boerenkool met spek erdoor dan een mooi opgemaakt bordje.
De eenheid van deze cake is door de staarten gewaarborgd. Die finale is afwijkend, en dat is in dit geval prima!

Ik mag toch graag in een beetje leuk restaurant van een mooi opgemaakt bordje eten, eerlijk gezegd.
Zeker als ik niet zelf hoef te betalen of met een flinke kortingsbon...
Daarom geef ik in principe de voorkeur aan cakes met zo weinig mogelijk verschillende effecten erin; dan kan ik met verschillende cakes zelf de effecten-combinaties maken die ik het mooist vind. En...zonder crackling! :yes:

Maar ik begrijp je punt.
Keertje chinees eten is ook niet verkeerd...

Back
Bovenaan