Magic in the Air [Compound]

Dit blijft een topbak! :applause: Volgend jaar maar weer eens bestellen. Dit jaar niet in de collectie gehad.

Straatfilmpje

Ik miste een stukkie 2de deel nu er achteraan geplakt, zit wel een iets rare overgang in de film naar hebben jullie wel een volledig beeld

Ik dacht namelijk dat hij al klaar was maar ging nog even door zodoende weer mijn camera aangezet.. foutje kan gebeuren

Wil deze echt graag bestellen dit jaar. Liefst natuurlijk met een goede actie. Zal denk ik helaas moeten wachten tot einde van het jaar totdat de intratuin vestigingen open gaan.

De verwachtingen waren niet zo hoog bij deze bak, maar was positief verrast was een van de toppers. Komt er dus dit jaar ook weer bij.

Bij deze! De eerste bombette was wel even spannend :p
Die eerste cake zie je duidelijk de burst in het midden (salute achtig? weet even niet hoe je dat moet noemen?), bij de overige cakes is dit weer niet, was de eerste cake dan harder? Ik heb deze vorig jaar ook gehad, maar ik vond hem niet zo hard als dat ik hem op de demo had gezien, zijn er verschillende batches in omloop misschien?
20241115_125602.jpg

Ik heb nou 2 jaar op rij dat deze bak halverwege is ontploft door een defect in vermoedelijk de 2e cake.

Zowel 2022 als 2023 O&N was dit bij 1 van de 2 compounds het geval. Gevolg; op de helft (einde 2e cake) klapte de doos uit elkaar met catastrofale gevolgen en mensen die moesten wegduiken. Gelukkig stopte hij vorig jaar voor cake 3 en heb ik de laatste 2 cakes nog kunnen afsteken via de reserve lont (na vastklemmen restanten) maar als het 2 keer gebeurd is er denk ik toch iets niet helemaal in orde met de 2e cake.
Ik zal deze dus niet nog een keer bestellen (helaas).

Vorig jaar stond hij ook nog relatief dicht bij parkeervakken, dan is het zeker niet handig. Heb je gewoon de ruimte en kan je afstand houden is het risico beperkt natuurlijk,

Back
Bovenaan