Richardus
VWC lid
Ik kan nergens vinden waar de batch staat. Kan iemand mij helpen![]()
staat niet op de cake. Oude versie heeft doorzichtige folie bovenop, nieuwe wit papierachtig met Wolff logo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan nergens vinden waar de batch staat. Kan iemand mij helpen![]()
staat niet op de cake. Oude versie heeft doorzichtige folie bovenop, nieuwe wit papierachtig met Wolff logo
Ja wat de fack is dit nu voor iets verwarrends? De Rode met folie en de zwarte met wolff logo zijn de oude en die met rood papier met geprinte tubes de nieuwe?
Dan heb ik weer een andere versie, namelijk met zwart papier met daar op rode circels voor de tubes![]()
Had 2x de 2018 batch helaas.. Blijft wel een erg mooie cake op zich. Maar nu niet meer in salvo's en ook dus inderdaad zilveren spinners. Boeketten ook net iets kleiner. Het ontbreek hem gewoon aan een wow-factor nu, dit kun je gelukkig opvangen door deze dubbel te schieten. Voor stand alone zou ik hem niet meer overwegen te bestellen...
Hoop wel dat Wolff deze in ere kan herstellen aankomend jaar, dan is het gewoon weer een van m'n favoriete losse cakes.![]()
Ik ga het er op wagen..... Toch maar in het goud moment!