Macet Vuurwerk Losser - De Vuurwerk winkel met de grootste korting

Vanaf wanneer kun je online bestellen dan?? Trouwens het is een super actie wat ze houden echt top !! Ook voor de mensens die niet zoveel te besteden hebben is dit mooi meegenomen !! Echt super gaaf !!

Vanaf wanneer kun je online bestellen dan?? Trouwens het is een super actie wat ze houden echt top !! Ook voor de mensens die niet zoveel te besteden hebben is dit mooi meegenomen !! Echt super gaaf !!

Goedemiddag,

Bestellen kan iedere dag, 24 uur lang 7 dagen in de week.
Zo lang de voorraad strekt leveren we uit vanaf de 29ste december om 00:00 uur. Wees dus niet bang dat jou artikel er niet zal zijn dat houden we noulettend in de gaten.

Mocht er toch op de een of andere manier de bestelling missen of we zien het te laat en 1 artikel zo er niet zijn, dan ook dan, krijg je van ons een duurder artikel er voor in de plaats.

Op dit moment blijkt dat jullie als freaks dit soort acties waarderen dat zien we aan de bestellingen.

Binnenkort volgen er nog wat ludieke acties, we willen dit samen met jullie doen om de lange zomervakantie door te komen.

Fijne dag verder,

Alex, Macet Vuurwerk :bye:

Dankje wel !!

Dan had ik nog een vraagje als je nu besteld moet je dan direct betalen of mag je dan ook de 29ste betalen groeten mike

Eigenlijk is het gewoonweg niet normaal wat een winkel als Macet nu voor ons doet (zo zijn er nog een aantal i know)...

Nu in juli je vuurwerk al kunnen bestellen met lekkere kortingen :D Zelf wil ik altijd wachten tot alle nieuwe producten bekend zijn...maar ik weet van de huidige, bestaande collecties ook al ongeveer wat ik straks wil hebben...heerlijk als je dat nu al met korting kan bestellen :p

en dat allemaal voor ons freaks...ben benieuwd waar dit eindigd? :D

Ik heb er nu toch al wat besteld, dus ik ga de ludieke acties op de voet volgen!
Komt de comet tail van de collectie showtime mines ook nog in het assortiment?

Zeker een groot aanbod !!! owowowoowo geweldig, ligt wel wat uit de buurt van mij :p

p.s deze zaak ook ff toegevoegd op vuurwerk-dealers :-)

@Savendro en @ jejestilo074: We hebben maar liefst 19 producten van de Showtime collectie in ons assortiment. De Showtime collectie zal helaas niet verder worden uitgebreid.

@knaller: Royal Fireworks zal het afschieten bij de demo verzorgen. Er wordt een deel van de producten in de Macet Vuurwerk folder afgeschoten. De show duurt ongeveer een half uur en begint op vrijdag 23 december om 19:30.

Wij Nederlanders zijn ontzettend nuchtere mensen. Wanneer je niet duidelijk genoeg bent dan sla je de plank helaas helemaal mis. Je kunt dan wel roepen dat je de goedkoopste bent, of heel veel korting geeft. Maar wanneer dit niet terug is te zien in de prijzen (oude prijs vs Nieuw prijs) dan doe je iets verkeerd. Ik ben een redelijke kenner, maar wanneer ik op jouw site kom en de prijzen zie heb ik niet echt het gevoel korting te hebben op de aangeboden collectie. Mijn eerste reactie was 'wegklikken' die handel. Dus ben je weer bij af.

Kortom, doe hier iets concreets mee wanneer je echt klanten wilt lokken.

grtz

Als je op een product zelf klikt, staat de oude en nieuwe prijs vermeld!

Maar in het overzicht staat deze inderdaad niet vermeld. We zullen hier nog naar kijken of de 'oude' prijs ook in het overzicht vermeld kan worden.

Ik denk dat Grizmo dit ook bedoelde idd...en is op zich voor de leden ook net zo overzichtelijk denk ik :D Dan hoeft men niet helemaal door te klikken op het product, maar ziet men in 1 oogopslag de kortingen.

Top dat er naar gekeken wordt iig!

Back
Bovenaan