Macet Vuurwerk Losser - De Vuurwerk winkel met de grootste korting

Ben vanochtend voor het tweede jaar op rijd geweest.Vroeg in de ochtend,najah,vroeg,8 uur.Vlot geholpen,stond genoeg personeel klaar.Lijsten afgegeven,kort praatje gemaakt met een kale man en binnen 10 minuten kwamen ze terug met de bestelling.Drie man heeft me geholpen met sjouwen.
Kortom;goede service,juiste bestelling,vriendelijk personeel.Ik zeg tot volgend jaar weer.

Vanmiddag even een karton opgehaald, en gelukkig was het op dat moment vrij rustig. Afhandeling ging dus ook allemaal erg snel, en inderdaad ook even een praatje gemaakt. Was er voor het eerst dit jaar, maar het was een goede service en er hing een gezellige sfeer. Ik zal volgend jaar Macet in de gaten houden. Bedankt Macet en een fijne jaarwisseling toegewenst en tot volgend jaar!

lees het ook idd,jammer dat ze failliet zijn.
de zena dealer laatste jaren.
kende de winkel niet goed maar altijd zo jammer dat iets kapot gaat.

Altijd jammer dat er een vuurwerk winkel failliet gaat. Ken de winkel niet maar dit gun je niemand.

Zeer zonde om te lezen, deden altijd wat voor de freaks.
Succes voor deze mensen.

ik kan alleen dit vinden:

Opheffing wegens gebrek aan baten
In Nederland is de zogenaamde "opheffing wegens gebrek aan baten" de meest voorkomende beëindiging van een faillissement. Een faillissement wordt op deze wijze beëindigd wanneer de failliet zo weinig bezittingen heeft dat niet eens de faillissementskosten, salaris van curator en kosten van advertenties en boedelschulden, betaald kunnen worden. De curator stelt de Rechtbank dan voor om bij gebrek aan baten het faillissement op te heffen.

Maar of dit daadwerkelijk OPH betekent moet ik je schuldig blijven...

Was het niet zo dat Macet failliet was?

Ik kreeg gister een envelop met daarin een folder van Zena Vuurwerk Losser met als afzender een adres aan de Industriestraat 12. Is dat niet het adres waar Macet gevestigd was?

Het vreemde is ook dat ik via ZenaVuurwerk.nl geen winkel in Losser kan vinden.

Iemand die hier meer van weet?

Macet is inderdaad failliet: http://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/832537/schomberg.aspx

Dit zit er nu als ik erop google:
http://www.vuurwerklosser.nl/

Zij zitten inderdaad op hetzelfde adres, ja.

Maar dat verklaart niet waarom ik een Zena folder in de bus kreeg met als afzender dat adres. Want deze winkel heeft geen Zena in haar webshop staan.

Vreemde situatie dit.

wat ik heb begrepen zit er wel een nieuwe eigenaar op.
maar ze hebben geen Zena meer,of het moet in de losse verkoop zijn?
wel raar dat je zo,n folder hebt ontvangen,ik heb hem niet in de bus gekregen hoor.

de website van Macet werkt ook nog gewoon,alleen kan je er niks op bestellen,en er zit een nieuwe banner op van zena trophy 2015.. blijft raar idd.

Back
Bovenaan