M.O.A.B. Mother Of All Boxes

Artikelnummer: 7004
Artikelnaam: M.O.A.B Mother Of All Boxes
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 432 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Meer informatie volgt nog!

moab-compound-freak-actie.jpg

Katan is aardig van het padje met zn prijzen... hebben ze trouwens die gfx gast van vulcan overgenomen.
Dat ziet er toch niet uit joh. Als je deze prijzen hanteerd en dit soort onzin op je dozen plakt kan ik een merk toch niet meer serieus nemen.

In een woord samengevat: "jammer"
Jammer dat de prijs absoluut niet in verhouding staat met het product.
Jammer dat het label afschuwelijk lelijk is.
Jammer dat het tempo slaapverwekkend is.
Jammer dat de effecten op het filmpje nog redelijk overkomen maar tegelijkertijd krijg ik hier een sterk "New Style" gevoel bij.
Jammer als je deze gekocht hebt terwijl je voor de helft de Total Display Show had kunnen kopen.

Stel je nu eens voor dat je nooit naar een vuurwerkforum gaat, dat je er gewoon niks van weet en de kinderen smeken om eens iets heel moois en papa denk dat ie hiermee echt wat in huis haalt...Zelfs een absolute amateur zal toch echt denken: "Dit nooit meer!"

Hele filmpje afgekeken, wel in 2 etappes want viel bijna in slaap. Wat een slappe hap zeg 2x zat er wel een leuke tempo versnelling in en dacht ik nu wordt het wat maar dat was na 4 of 5 salvo's weer voorbij. Puur op basis van tijdsduur zou je hier nog ergens een argument van kunnen maken om de prijs te rechtvaardigen. Je krijgt wel 5 minuten vuurwerkplezier (of verveling) voor dat geld. Ik zou deze lekker links laten liggen

Kan je voor dit bedrag ook 10 keer de familie juweel halen. Heb je meer dan 50 min vuurwerk.:thumbup:

Leuke box voor in de vooravond, zou hem zelf echter niet kopen door het adviesprijs wat eraan hangt. Maar als je hem ergens voor de kwart van de prijs op de kop kan tikken kan het best een vermakelijke compound zijn. Middelste lontje kan ook helpen om het saaie tempo wat op te voeren. Of combineren met wat losse cakes tussendoor voor iets meer variatie.

Kan je voor dit bedrag ook 10 keer de familie juweel halen. Heb je meer dan 50 min vuurwerk.:thumbup:

Familie juweel is ook wel echt een topper, was het hoogtepunt van mijn jaarwisseling in 2019. Blijft maar gaan, en prachtig als het een beetje mistig is.

Back
Bovenaan