10 jarig jubileum + give away!

YorickT

VWC lid
Vandaag vier ik mijn 10 jarig jubileum op dit forum. Ik kom al die tijd al met veel plezier hier en heb met jullie dan ook veel dingen meegemaakt. Natuurlijk is mijn 10 jarig jubileum niets waard zonder jullie leden en crew. Als jullie er niet waren dan had ik het ook nooit zolang volgehouden. Ik wil dan ook graag iedereen bedanken voor deze leuke tijd. Hopelijk houden we dit nog jaren lang vol met zijn allen.

Wie iets viert die hoort te trakteren! Dat ga ik dan ook zeker doen. Ik heb 2 dingen voor jullie in petto.

Vuurwerk wallpapers

De meeste kennen mijn vuurwerk foto’s wel denk ik. Daarom heb ik speciaal voor jullie een mooie selectie aan mobiele en desktop achtergronden gemaakt. Om te garanderen dat je de mooiste kwaliteit krijg vraag ik je ze via mijn website downloaden. Klik op de link, zoek jou favoriete wallpaper, klik op downloaden en sla de foto op. Ik zie jullie nieuwe wallpapers graag voorbij komen!

Wallpaper link: Helaas! Link verlopen. :yes:

enkele mobiele wallpaper voorbeelden:
10-jaar-vwc-yorickt-fotografie (4).jpg
10-jaar-vwc-yorickt-fotografie (17).jpg

Kleine note: Ik vertrouw jullie erop dat je de foto’s alleen gebruikt worden voor privé wallpaper gebruik en niet voor sociale media of print bijvoorbeeld. Heb je wel interesse in een specifieke foto of een vraag? Stuur dat een berichtje via de contact pagina op mijn website

Give away

Er moet natuurlijk ook iets weggegeven worden. Zeker nu er in dit vreemde jaar geen nieuwe kalenders komen. Speciaal daarvoor heb ik 1 muismat laten maken met een oud en nieuw foto van mij. Deze kan je winnen door de volgende stappen te ondernemen:

1. Laat in dit topic weten welke wallpaper jij het mooiste vind.
2. Like en deel mijn fotografie facebookpagina (als je facebook hebt)

IMG_20201027_110057.jpg

Kleine note: Deze give away is door mij persoonlijk georganiseerd. VWC staat hier volledig los van. De winnaar zal gekozen worden via deze website. Alle leden en crewleden mogen meedoen aan deze actie. Over de winnaar kan niet worden gediscussieerd. Het liken en delen van mijn Facebook pagina is niet verplicht maar wordt wel gewaardeerd. De give away loopt t/m 15 nov. Daarna zal ik z.s.m de winnaar plaatsen in dit topic.

Op naar de volgende 10 jaar

Laatst bewerkt:
Allereerst: Van harte, 10 jaar is best een tijdje!

Wat een geweldig toffe actie zeg. Die wallpapers gaan er bij mij zeker komen... sterker nog;

20201030_093010.jpg

En daarmee ook direct antwoord op de vraag; deze wallapaper (21, desktop) is nu mijn favoriet. De sfeer spat er vanaf!

Zoals je ziet mis ik ook de muismat nog...

Laatst bewerkt:
Facebook done! Gave actie hoor Yorick :thumbup:

20201030_101728.jpg

Hier is nr 25 de favoriet, mooi die weerspiegeling in het water!

Hey kerel, ik ken je volgens mij wel zo,n beetje van jouw eerste dag hier. Je bent een zeer gezellige kerel en vaak mooie bijdrages aan dit forum. Congratszz en nu op naar de 12,5 jaar.

Gefeliciteerd Yorick! Geweldige mijlpaal natuurlijk.:cool:. Leuk gedaan en er zitten mooie plaatjes tussen.

Gefeliciteerd Yorick, en jij ook bedankt voor al je geweldige bijdrages hier op het forum. Erg leuk van je dat je dit doet, en die muismat is wel heel erg gaaf, geweldige foto is het.

Wat een mooi initiatief Yorick! Naast de mooie beelden die ik regelmatig voorbij zie komen, kan ik ook dit erg waarderen. Keep up the good work.

Van harte Yorick! En vooral bedankt dat wij mogen genieten van jouw mooie plaatjes! Zoals te zien hieronder mijn favoriet.

IMG_20201030_152840718.jpg

Sowieso vuurwerk wallpaper 1 – Smartphone
prachtige kleuren.

Maar deze verdient zeker een eervolle vermelding ;-)
vuurwerk wallpaper 19 – smartphone

Geweldig mijlpaal Yorick. Gefeliciteerd! En wat een genot om elke keer te mogen genieten van de prachtige foto's. Zitten zoveel mooie foto's bij dat het moeilijk is om één favoriet te kiezen. De foto's van de Trophy zijn ook heel erg gaaf, zeker ook die van de show van Team VWC.

Geweldige sfeervolle muismat en erg leuk dat je een give away doet.

Vind de effecten op onderstaande foto toch ook wel heel erg mooi vastgelegd.

10-jaar-vwc-yorickt-fotografie-18.jpg

Back
Bovenaan