Lynx

Starburst

VWC lid
Artikelnummer: DC202
Artikelnaam: Lynx
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 36 Schoten
Effectomschrijving: Red comets eindigen in steenharde breaks van rode en blauwe sterboeketten met felle zilveren blinkers en knetterregens
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €54,95

Met dank aan Schuurmans Vuurwerk

Je hebt helemaal gelijk pyroguy, rare keuze. Dit is niet alleen bij de nieuwe lynx het geval dat er sprake is van een dubbele naam ook bij de nieuwe tiger en python is dit het geval.

Ik heb geen idee hoor maar komt het misschien omdat het doorontwikkelingen zouden kunnen zijn van hetzelfde product? Dus de oude cake in een nieuw jasje met minder shots maar wel verbeterde uitwerkingen?

Dat zou kunnen, hoewel ik zelf denk dat het om een 36 keer 15 gram gaat. Dat is nog even afwachten.

Volgens mij niet (anders waren de filmpjes er al wel geweest). Er is binnenkort nog en demo en ik heb gehoord dat daar wel gefilmd gaat worden.

Er werd op de demo die wij hebben gezien een andere cake dan de Lynx geschoten (Stone Hard van Big Boys) om een beeld te geven van de uitwerking. Die uitwerking is prima, maar de film zetten we dus niet online, we wachten op de juiste versie. :)

Lekker tempo in deze bak en de kleur rood is strak. Bij mij aangetekend als prima bak, benieuwd hoe deze zonder de harde wind presteert, best kans dat ik voor deze ga dan.

Ik mis trouwens het blauw op dit filmpje. Meende dat die op een andere demo wel in de cake zat. Vind de blinkers in deze cake wel erg mooi.

Ik baseer mijn mening over de prijs altijd op de effecten op het filmpje. Heb ik zeker in het verkeer de topic lopen posten. Excuses.

Filmpje van de Schuurmans website:

[video]http://www.vuurwerkbestelling.nl/media/video_900_506/DC202.mp4[/video]

Back
Bovenaan