LVC mei meeting 2011

@ Poziloc whaahaha en wat kreeg je voor een kadotje?

@sissert man wat een kei inzet mag helemaal gezecht worden!
de oudjes zijn stiekem tog onmisbaar:p

special tnx aan mijn maat chupinazo, waar ik de hele dag lol mee heb gehad!!!

Laatst bewerkt:
En niet te vergeten:

Het doorlontgedeelte gepresenteerd door Tjark vond ik echt leerzaam. Heb door de jaren heen veel gezien en gehoord, maar toch heb ik weer nieuwe informatie te horen gekregen: erg leuk!

Het leukste vond ik dat verschillende lontsoorten op een houten plankje gemonteerd waren. Zo kon je erg goed zien wat de brandsnelheid van de verschillende lontsoorten doet. Super!

Zo zonde dat ik er op het laatste moment weer niet bij kon zijn. Ik zat gegijzeld in Zeeland, maar ik ben blij dat iedereen het wel naar hun zin heeft gehad. Volgend jaar weer een kans! :D

LVC en Original bedankt voor de gezellige middag, leuk staan kletsen met jupilerfreak, Myrte etc.
Leuk om elkaar eens te zien in real live ipv achter de pc, met name door jullie was het top.

@ Donald: zat je wel bij de goede bbq, duuuhhh.
@ Sisser: geweldig geregeld en knappe speech.

Toon,Lesley bedankt voor het gastvrije ontvangst.

Ik heb een lijstje meegenomen omtrent nieuwe producten van Zena/Original zal deze vanavond in aparte topics vermelden als jullie dat willen?

Heb het lijstje ook redelijk in mijn hoofd.
Denk dat het nu sneller gaat om even kort in de Nederlandse topics te melden dat deze ook in Belgie te koop gaat zijn.

Heb vandaag vrij, ik ga vast aan de slag met de producten die ik mij kan herinneren van het lijstje.

En dan is het afwachten tot wanneer ze daadwerkelijk te koop zullen zijn, vanuit Original zullen we dan het productnummers in Bels, prijs etc allemaal wel te horen krijgen.

Laatst bewerkt:
Er is toch één ding wat ik wel erg jammer vond.
Hopelijk kan hier de volgende meeting wat mee gedaan worden.

Het idee met de ballonnen vond ik erg leuk. Helaas bleek achteraf dat er toch weer mensen waren die misbruik van de situatie probeerden te maken.

Er waren enkele mensen die meerdere balonnen fijn knepen en meerdere lootjes meenamen. Heel tof dat je er hierdoor voor zorgt dat andere mensen geen ballon hadden. Het ergste vind ik dan nog dat deze mensen durven te zeggen dat anderen er dan maar eerder bij hadden moeten zijn. Ronduit onbeschoft.
Maar goed hoor jongens, erg leuk dat er op deze manier een kleine jongen teleurgesteld werd dat er geen balonnetje meer over was voor hem, nadat hij netjes zijn beurt afgewacht heeft! Applaus voor jezelf.
Gelukkig was onze Dim zo tof om zijn prijs af te staan aan deze knul zodat hij toch nog een leuk aandenken had!

En dan had je nog mensen die zelf bonnetjes maakten. Okee, voor de grap kan ik nog begrijpen als je dan de medewerkers van Zena vermeld dat het een grap is als je je prijs af haalt. Helaas kan een dergelijk idee mensen op het idee brengen misbruik te maken van de goodwill van anderen.

Mijn voorstellen:
Als Zena weer een actie met ballonen wilt doen, leg vantevoren de hoeveelheid prijzen klaar overeenstemmend met het aantal lootjes in de balonnen.
En twee, combineer het dragen van een naamsticker met het prikken van een ballon. Zo houd je goed overzicht wie er een ballon heeft geprikt en wie niet. Teken het desnoods even af op een lijstje.

Hopelijk gaat het prima initiatief volgend jaar beter.

:bye:

Mijn voorstellen:
Als Zena weer een actie met ballonen wilt doen, leg vantevoren de hoeveelheid prijzen klaar overeenstemmend met het aantal lootjes in de balonnen.

Goed idee.
Je kan ook van die lootjes gebruiken, voor jassen.
Mocht iemand van Orginal dat een goed idee vinden, dan kan ik voor nop wel een paar van die bonnen boekjes regelen.
Deze zijn voorgedrukt en je krijgt het gekl**t niet dat mensen lootjes gaan namaken.

Inderdaad jammer, goed dat je aan kaart Jupilerfreak!

ja Jub prima idee!
heb het zelf niet mee gekregen dat er mensen dubbel hebben geprikt!
ja ik vind dat ook triest!
prima dat je zo mee denkent bent!

Was weer een erg toffe meeting:D
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de zeer gezellige middag, en voor degenen die nog even lekker na willen genieten is hier de Aftermovie:

:p

Zo dat was een mei meeting om niet te vergeten wat een gezelligheid en sfeer.
Iedereen bedankt voor de gezellige dag en Gerco voor de gezelligheid onderweg.
Original,Zena en LVC bedankt voor de gastvrije ontvangst en het organiseren,waarbij ik ook Jim wilt bedanken ook voor zijn werk hierin.
En volgend jaar weer!
Een aantal foto's.
_527030.jpg

_623155.jpg

_70867.jpg

_379244.jpg

_163166.jpg

_821711.jpg

Een film met een gedeelte van de workshop doorlonten,met uitleg door Tjark over snelheid van verschillende lonten.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Deze foto heb ik van je Facebook gehaald,Sisser.
Hopelijk vindt je het niet erg dat ik hem post hier.

Het was zover, 22 mei, de mei-meeting. Het was nog rustig bij de Bunker toen ik daar aankwam. Even de aanwezige mensen begroet met een bak koffie in mn linker hand en nog een beetje laatste overleg met Toon gepleegd.
Druppelsgewijs kwamen de mensen binnen en al snel begon de meeting te draaien.
Even een welkomst woordje gedaan aan alle aanwezigen en het feest kon echt van start.
Eerst gingen onder luid geknal de prijs ballonnen er aan. Iedereen had prijs.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Toon gaf ieder zn winst en met een glas fris of biertje in de hand werden de prijzen bekeken.
De sfeer zat er al gelijk goed in. Met de muziek van DJ lary Cook en de diverse programma onderdelen verliep de middag eigenlijk te snel.
Het feest had alle elementen mee.
Top opkomst
Prima weer
Fijne muziek
Mooie prijzen met de ballonnen en quiz
Heerlijke BBQ en drank
Goeie workshop
Top vuurwerk films
De enquette van Fred
Maar bovenal de goeie zin die iedereen meebracht zodat het echt super gezellig werd.
In diverse post las ik de bedankjes aan ons adres maar we willen vooral jullie bedanken voor de gezelligheid.

De foto’s.

Tot de volgende meeting!

Er is toch één ding wat ik wel erg jammer vond.
Hopelijk kan hier de volgende meeting wat mee gedaan worden.

Het idee met de ballonnen vond ik erg leuk. Helaas bleek achteraf dat er toch weer mensen waren die misbruik van de situatie probeerden te maken.

Hopelijk gaat het prima initiatief volgend jaar beter.

:bye:

Het idee met de ballonnetjes was van Toon en hijzelf vond het al voor aanvang van de meeting een slecht idee.

Het was niet vanwege fraude gevoeligheid maar omdat de ballonnetjes voortijdig leegliepen of zelfs al knalden.

Jammer dat er geweest zijn die zich niet konden gedragen maar de ballonnetjes zien we denkelijk niet meer terug.

Volgens mij was Toon gewoon al eerder begonnen met het leegprikken van de balonnen zodat hij zeker wist dat hij prijs had. Nee zonder gekheid, ik heb gelachen om de foto's. Het is duidelijk dat de mensen die niet geweest zijn vorige week zondag heel veel gezelligheid gemist hebben.

Back
Bovenaan