LVC mei meeting 2011

Iemand die nog een plekje over heeft in de auto en langs omgeving Utrecht komt?
Wil deze te gekke meeting niet missen :)

Jongens, het is de grote dag voor Original/LVC wat betreft de meeting.
Veel plezier allemaal en geniet ze.

Zoals hierboven is vermeld, wie kan Sunseeker meenemen of is het onder tussen al wat geregeld?

YES ! !
Het is zover.
De regen is klaar met vallen dus een prachtig weertje voor de meeting.
Wordt weer toppie.

Helaas, niets kunnen regelen qua vervoer.
Balen dat ik deze gezellige dag moet missen :sad:
Voor degene die wel gaan, veel plezier! :)

We zitten op dit moment lekker aan de bbq.
Lekker jongens, jammer voor de thuisblijvers. mjammie

Het was een erg gezellige meeting. Leuk om de bekende koppies weer gezien én gesproken te hebben. Helaas moest ik eerder weg doordat mijn vervoer en medereisgezel er vandoor moesten, dus ik heb helaas niet kunnen genieten van de barbecue.

Original/Zena bedankt!
De leden van LVC natuurlijk ook bedankt voor het organiseren van de meeting!

En in het bijzonder mag ik Jim en Fred toch wel noemen. Gisteren was ik nog wat druk, waardoor ik dit niet eerder heb kunnen doen. Mocht ik nog iemand vergeten zijn, mijn excuus daarvoor! Super gedaan heren!

Laatst bewerkt:
Het was erg gezellig gasten! Top geregeld op naar de volgende LVC meeting :)

@ danny jammer dat je zo vroeg weg moest had net een lekker koud juupje voor je gehaald :D

Een klein verslagje van mijn kant.

9:00 uur ben ik wakker.
Ja, ook deze volwassen man wordt iets eerder wakker dan de wekker, omdat hij last van kruitstress.
Ja ik weet, wat kinderachtig, maar ja dat ben ik nou eenmaal zo.

Snel een broodje met eiersalade naar binnen gewerkt en rond 11:30 uur belt Jawe aan.
Even een bakkie doen en we praten al weer snel over vuurwerk en grote vuurpijlen.

12:15 uur willen we echt weg, hoppa de wagen in en richting het paradijs op aarde.
Baarle Hertog here we come!

Onderweg ouwehoeren we weer vooral over vuurwerk, wat komt er allemaal ,,nieuw'' in het arsortiment van Orginal en nog veel meer gezwam.

Rond een uur of 1 zijn we er.
Eerst een plekkie vinden voor me wagen.
Nou die is niet te vinden, dus ver uit het dorp maar geparkeerd.

Na een uitspaje van de Pyroshop, hierover verteld Jawe veel meer in de betreffende topic lopen we richting Zena de bunker.

Het is al gezellig druk.
Veel bekende gezichten maar ook een aantal nieuwe.

Verder een leuke middag gehad.
Door(lont) workshop was zeer interesant en ik heb weer kennis gemaakt met een nieuw soort lont.

Daarna was het tijd voor de bbq.
Deze was zeer goed verzorgt en leverde een file op, van wachtende vuurwerk liefhebbers, tot en met de winkel van Loots.
Bbq was perfect geregeld en super lekker!

Nadat iedereen was uitgebuikt, was het tijd voor de vuurwerkquiz.
Ik had 7 antwoorden goed, maar ja wie wint er altijd wat, die won dit keer ook weer en Jawe onze onvolprezen vriend Jawe.
Nee he, nog meer zooi in me wagen.... :wink:

Na de quiz heb ik nog nagepraat en zijn we rond 19:00 uur richting me huis gereden.

Ik wil bij deze Jim en Orginal bedanken voor de geweldige, kei gezellig meeting.
Bedankt hopelijk tot ziens in 2012!
O ja Fred super gedaan die enquete!

Tot volgend jaar!
Uw sigaren rokende kruitsnuivert.
Gerco.

Laatst bewerkt:
Het was weer een hele gezellige dag vandaag, paar bekenden gezien maar ook nieuwe gezichten.
Was weer allemaal prima geregeld met het eten/drinken, de workshop was ook interessant!
Bij deze wil ik de mensen van Original bedanken en alle freaks die het tot een gezellige dag hebben gemaakt:)

Zo dan ook net thuis.
Heerlijk weer,weer met de bbq:p
Ik heb genoten met gezellige mensen gekletst over natuurlijk vuurwerk!
Ook de Jub was weer als van ouds! de wc heb ik vaak moeten bezoeken,
heerlijk hoor dat bier.
Gezelligheid was supper!
Leuke kadotjes voor iedereen met ballon prikken!
Ja Ja Ja als je niet bent geweest heb je zeker wat gemist!!

Iedereen die is geweest kei bedankt voor de gezelligheid!

En natuurlijk ssssssss uuuh sisser in het bijzonder samen met natuurlijk de mannen van original!!

Ja mannen, en een enkele dame.
Deze 5e mei meeting mag zeker een geslaagd evenement worden genoemd.
Zena Baarle heeft kosten noch moeite gespaard om de deelnemers het naar de zin te brengen. Hier zijn ze absoluut in geslaagd.

Ingrediënten voor deze dag:
Record opkomst
Welkomstspeech Jim
Mooi, droog weer
Gemoedelijke sfeer met veel bekenden
Veel gratis drinken
Heerlijke BBQ, ook weer gratis, er was meer dan genoeg.
Interessante workshop over doorlontproject (Tjark)
Informatie over de 500 grams artikelen Zena 2011-2012
Het ballonprikken met voor iedereen een leuke prijs.
Het vuurwerk herken spel met opnieuw prijzen voor de winnaars.
Het feest duurde van circa 13.00 tot 19.00 uur.
Iedereen ging zeker voldaan naar huis.

Van mijn kant dank aan Toon,Lesly,Corne en Henry van Zena Vuurwerk voor het mogelijk maken van deze dag.

En als laatste een hele grote pluim voor goodold Jim (Sisser) Zijn inzet voor LVC is enorm en onmisbaar.

Iedereen hartelijk dank voor de opkomst,de gezelligheid en de sfeer.Het was super vandaag! En met je laatste zin Fred, ben ik en vele met mij het 500% eens!

Hamburgers gratis...drank gratis????? moest 5 euro per hamburger afrekenen en een biertje was 7 euro!
Vond het wel raar dat ik dat persoonlijk bij Corné moest afrekenen.

Het was voor mij de eerste keer. Vond het heel gezellig. Maar wat wil je;LeukeVuurwerkmensen,goed weer,lekker eten en drinken en een presentje voor iedereen.
Complimenten voor de mannen van Original.
Was volgens sommigen drukker dan vorig jaar,ben dus benieuwd naar de volgende mei-meeting!

Back
Bovenaan