LVC mei meeting 2011

HALLOOOO!!!!!

We hebben een datum voor de mei-meeting!

Noteer met dikke rode stift 22 mei in je agenda.

Locatie is als van ouds in Baarle.

YEEEEEHAAAAAA!!!!!

Jim, bedankt voor de update.
22 mei ik zal er bij zijn, en ik kom jou wel helpen met e.e.a.
Het belooft weer een fantastische happening te worden.
Als je er niet bij bent ga je er later spijt van krijgen, absoluut:p

Ich bin dabei! Waar kun je je ook alweer aanmelden voor LVC? Heb dat ooit een paar jaar geleden een keer gedaan volgens mij, maar weet er echt niets meer van. :(

Ich bin dabei! Waar kun je je ook alweer aanmelden voor LVC? Heb dat ooit een paar jaar geleden een keer gedaan volgens mij, maar weet er echt niets meer van. :(

voorzover ik weet, meld je je aan, ben je al lid he.

Kan je (als je wilt) in 1 van de zena winkels je pas krijgen.

Als je ooit iets ingevuld hebt om lid te worden, ben je het dus al.

Hoef je alleen nog maar een pas aante vragen:)

Moet ik dat perse van tevoren doen, of kan dat ook tijdens de meeting zelf? Want voor de meeting krijg ik niet echt de gelegenheid om naar Baarle af te reizen.

Moet ik dat perse van tevoren doen, of kan dat ook tijdens de meeting zelf? Want voor de meeting krijg ik niet echt de gelegenheid om naar Baarle af te reizen.

Maakt niet uit. Je meld je gewoon aan en pikt je pas bij de eerste gelegenheid op, desnoods pas tijdens de meeting :)

In de Bunker is Toon hard aan het werk om alles zo mooi mogelijk te maken voor de komende mei meeting en natuurlijk vooral voor het komende seizoen.

Naast de afhaal Chinees heeft hij de stellingplanken van de muur gehaald maar dat staat een beetje kaal. Toon heeft hier een prima idee voor. Een foto muur.

Neem een toffe foto mee en die wordt dan op de muur geplakt

Het is niet de bedoeling dat je gelijk je hele fotocollectie meeneemt maar 1 of 2 kiekjes zodat er voor iedereen ruimte is.

Liefst geen collectie foto’s want er ligt collectie genoeg in de Bunker maar bijv. een prachtig geslaagd effect of 1 van jezelf in actie. Je begrijpt het wel, gezellige vuurwerk gerelateerde plaatjes.

Ps: je krijgt de foto’s niet terug want die worden vast gelijmd

Bron: http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/index.php?showtopic=5632&pid=111826&st=0&#entry111826

Hierbij een huiselijke mededeling van de Zena Crew/Toon de bunker.

Gelieven tijdens de meeting van 22 mei "geen vuurwerk af te steken op het terrein/ of rond het terrein".

Dit in verband met het voorkomen van klachten van omwonenden, graag deze regel respecteren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren, het is vandaag prachtig weer. En als het mooi weer is denk ik aan een BBQ.
En als ik aan een BBQ denk denk ik aan gezelligheid. En als ik aan gezellighid denk denk ik aan de Leuke Vrienden Club.
De meeting van 22 mei a.s. Jullie komen allemaal toch hoop ik?
Leuk als we elkaar daar allemaal gaan ontmoeten. Wordt een topdag.:bye:

Ik ben vorrig jaar geweest. en vond de Doorlont workshop erg leuk gedaan!
De BBQ was heerlijk! en het bier goed koud!
Ook kon ik zo ff mooi wat spulletjes scoren voor de hobby:p
Ik was met me vrouwtje gegaan maar ja De vrouw houd niet zo van vuurwerk:D
Dus mocht ik dit jaar gaan... dan kom ik zonder vrouw:P
hahah

Ik ben vorrig jaar geweest. en vond de Doorlont workshop erg leuk gedaan!
De BBQ was heerlijk! en het bier goed koud!
Ook kon ik zo ff mooi wat spulletjes scoren voor de hobby:p
Ik was met me vrouwtje gegaan maar ja De vrouw houd niet zo van vuurwerk:D
Dus mocht ik dit jaar gaan... dan kom ik zonder vrouw:P
hahah

Mijn ervaring met jongens die hun vriendin meenemen naar een vuurwerkwinkel is dat die vriendin of vrouw zich een beetje verveelt...
De meeste meisjes vinden vuurwerk niks aan, die staan liever in de schoenenwinkel, maar als je er een treft die vuurwerk wel leuk vind, kopen ze heel de winkel leeg..

Al bij al, de bbq is heet en het bier koud....

Joepie ! ! ! !

Het programma voor de mei-meeting is rond.

Zoals viel te verwachten zijn het enkele goud van oud punten maar natuurlijk ook iets nieuws.

Het pleintje is natuurlijk het middelpunt bij deze meeting maar ook de feestelijk aangeklede grote hal is open, als het weer tegen mocht zitten dan is daar ook ruimte genoeg.

De winkel is open vanaf 10.00 uur.

Inloop voor de meeting is vanaf 13.30 uur.
Je kunt alvast kennis maken met de nog niet bekende gezichten achter de forumnamen en natuurlijk oude bekenden begroeten.

Start van het programma rond 14.30 uur met een welkomst woordje door ondergetekende.

Omdat dit het feestelijke 5 jarig bestaan van de mei-meeting is mag iedereen knallen door een ballon lek te prikken met daarin een papiertje met een klein prijsje, je wint dus altijd. Er zit ook een grote prijs in.

Ook dit jaar is er een doorlont workshop voor jullie geregeld en daar hebben we een ander voor aangetrokken zodat je misschien een andere aanpak kunt leren.

Vorig jaar hadden we de “Herken het product” quiz en die gaan we weer doen en ook hier is een leuke prijs mee te winnen.

Op een groot scherm vertonen we vuurwerk films. (wat anders?)

Voor iedereen zijn er lijsten met nieuwe producten. (YES ! ! ! )

Wie een aankoop doet mag aan het Rad van Fortuin draaien en ook hier zijn natuurlijk prijzen te winnen.

Verder is zoals altijd de drank gratis en natuurlijk ook de overvloedige en heerlijke LVC Barbecue.

Het geheel muzikaal omlijst door de wereldberoemde DJ Lary Cook zodat het een swingende dag wordt.

Deze mei-meeting wordt weer grandioos en super gezellig. Kom ook en dompel je onder in de Belse sfeer bij de leukste vuurwerkclub van de Benelux.

Tot de 22e mei.

Sisser.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan