LVC mei meeting 2011

dat ga je toch niet menen dat jij komt!

Dan word het vast te gezellig dus mensen berg je maar !!!

Wat balen zeg, ik heb wat anders waar ik echt niet onderuit kan. En dat terwijl ik er ontzettend veel zin in had. Het is niet anders...

Ik wens iedereen die wel gaat enorm veel plezier, maak er een gedenkwaardige dag van!! Ik zie de foto's en video's hier wel verschijnen!

Ja heren ik ben er ook bij!
Ik heb nog geen maatje die met me mee wil maar ik kom tog!
Kenis maken met andere leden en liefhebbers is namenlijk altijd leuk!
We zien wel hoe gezellig het word!
Hoe gezelliger het is hoe langer ik blijf:wink:
tot dan:p

Ik heb woensdag een mailtje verstuurd over LVC lidmaatschap maar die is al 3 keer "delayed for 24 hours", wat erg apart is, want zelfs de postbezorging in Nederland is niet zo traag.

Volgens mij moeten jullie het mailaccount een beetje opschonen of opslaglimiet verhogen, want dit is namelijk de error die erbij zit:

" [email protected]
Delay reason: SMTP error from remote mail server after RCPT
TO:<[email protected]>:
host mail.vuurwerkbelgie.com [193.138.157.38]:
452 4.2.2 Disk quota exceeded"

Oh juist, die had ik afgelopen maand ook gezien. Toen ik vorige week in het topic hier (wat ik met de zoekfunctie opeens niet meer kan vinden?) keek zag ik dat je een mailtje moest sturen, want ik wist het niet zeker meer. Misschien is het voor mensen die niet vaak op VWB komen ook handig dat het VWC topic up2date blijft, in dat geval.

Maar goed bedankt voor het linken. :)

Heren, vandaag over een week is het zover. Ik heb er nu al zin, het belooft weer een bijzonder gezellige dag te gaan worden.
Wie van jullie weten zeker dat ze erbij zullen zijn? Leuk jullie volgende week in Baarle te ontmoeten.

Nog maar 1 weekje en dan gaat het los in Baarle. De Belse boeren voorspellen prachtig weer a.s. zondag. Kom je dus bruinbakken op het Bunkerplein.

Heb een dergelijke meeting niet eerder meegemaakt;des te meer reden om deze te gaan bezoeken. Ik kom dus ook en ben erg benieuwd!

Back
Bovenaan