LVC mei meeting 2011

moontan

VWC lid
Original-fireworks/Zena is hard bezig met de voorbereidingen voor de LVC mei-meeting.
Een jaarlijks terugkomend feestje speciaal voor de LVC-leden, 100% gesponsord door Original-fireworks/Zena; Forum VIP`s en LVC VIP`s.
Vooral een feestelijke bijeenkomst waarbij de vuurwerkliefhebbers hun zelfde hobby en lol kunnen bespreken in combinatie met muziek; vuurwerkfilms; een drankje; versnaperingen en mocht het weer het toelaten een BBQ…
Spoedig zullen we bekendmaken welke datum het precies plaatsvind.
Als je dit niet wilt missen zorg dan dat je jezelf er op tijd voor inschrijft.

Grtz. Original-fireworks/Zena-crew

meimeeting640.jpg

Ik ga hiervoor zorgen om bij te zijn.
Afgelopen jaren viel deze meeting gelijk met moederdag. (2e zondag van mei)
Dit jaar gaan ze de meeting zo wie zo niet op moederdag houden.
Het is al weer een paar jaar geleden dat ik aanwezig was.
Altijd gezellig, hoop volk en leuke activiteiten. En lekker eten en drinken natuurlijk.

Hoop hierbij ook weer aanwezig te zijn. Vorig jaar een leuke dag gehad met dank aan de LVC.
Maar Fred, volgens mij viel het vorig jaar niet op moederdag. Als het goed is was het op de 16e. En 2 en 9 mei waren ook zondagen. Dus 9 mei was moederdag. :)
Hoop dat er dit jaar weer leuke activiteiten worden georganiseerd. Misschien een uitbreiding van de doorlontworkshop of iets dergelijks. :)

Misschien kunnen we samen reizen. :D

Ik ga hiervoor zorgen om bij te zijn.
Afgelopen jaren viel deze meeting gelijk met moederdag. (2e zondag van mei)
Dit jaar gaan ze de meeting zo wie zo niet op moederdag houden.
Het is al weer een paar jaar geleden dat ik aanwezig was.
Altijd gezellig, hoop volk en leuke activiteiten. En lekker eten en drinken natuurlijk.

ik herrinner me toch dat jij wel op de meeting van vorigjaar was .
of ik in de war ?

Ik wil proberen om hier bij te zijn, mits de datum goed uitkomt uiteraard:)
Is dr niet toevallig iemand die nog een plekkie vrij heeft in de auto?:D

Hoop dat iemand een plekje voor Jaco in de auto heeft, Jaco neemt ook altijd andere mensen mee naar shows dus ik gun 't hem wel. Voor mij persoonlijk is dit te ver. :)

Misschien dat je het net zo op kan lossen als naar Knokke. Een autootje vol freaks, blijven de kosten ook leuk. :) Als dat gaat gebeuren, wil ik graag met je mee en dan delen we de kosten :thumbup:

Het enige wat er nu bekend is is dat de mei meeting doorgaat, locatie, datum en programma wordt nog over gesproken.

Ik denk ook wel te komen, was afgelopen jaar mijn eerste keer en het was erg gezellig:)
Alleen nog even de datum afwachten.

Een jaarlijks terugkomend feestje speciaal voor de LVC-leden

Ik heb me ooit aangemeld maar daar niks meer van gehoord?
Moet ik me dan opnieuw aanmelden of heb ik zelf iets fout gedaan?

Wil hier namelijk ook wel bij zijn. :)

Zal er ook weer voor zorgen dat ik er bij ben.
Kan het iedereen aanraden om er bij te zijn,een gezellige sfeer,lekker eten en de hele dag praten over onze hobby:)

Ik ben bekend met de mei- meeting maar ben helaas nog niet in de gelegenheid geweest om aanwezig te zijn op dit jaarlijk terugkomende bijeenkomst van een grote groep vuurwerkliefhebbers. Ik weet zeker dat dit de meest besproken en ook drukke meeting is die jaarlijk plaatsvind in Belgie, maar word gedomineerd door Nederlanders (voornamelijk vaste klanten van Original Fireworks). Deze meeting moet dan ook wel beregezellig zijn. De organisatie weet van elk jaar weer een mooie mei- meeting op de kaart te zetten met een leuk programma met een zeer goede catering.

De mei meeting is een beregezellig feestje dat je absoluut niet wilt missen :p
Ik zal mijn uiterste best doen om deze meeting weer bij te wonen.

Back
Bovenaan