Ruben
VWC lid
Wat was er vandaag toch in Olen, was onwijs druk in de winkel, en ik zag allemaal mensen met vuurwerkkleding lopen enzo ...![]()
Dat kwam omdat er op de terugweg bij Utrecht zowaar bijna een flink ongeluk gebeurde...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat was er vandaag toch in Olen, was onwijs druk in de winkel, en ik zag allemaal mensen met vuurwerkkleding lopen enzo ...![]()
Dat kwam omdat er op de terugweg bij Utrecht zowaar bijna een flink ongeluk gebeurde...![]()
Één ding stoorde mij wel daarbinnen. Tijdens de uitleg over het doorlonten en de werking van het vuurwerk, gelukkig bij dat laatste al wat minder, zaten behoorlijk wat gasten met elkaar te ***len. Zal voor degene op dat moment best gezellig zijn, maar ga dan lekker buiten staan de volgende keer. Vervelend voor degene die zich staat uit te sloven en vervelend voor degene die serieus willen luisteren en kijken naar wat er wordt gedemonstreerd en uitgelegd.
Voordat dit uitmond in een discussie topic : houd het even bij het onderwerp aub !
@vincer : niet iedereen stapt namelijk even makkelijk op een ander af om hem op iets aan te spreken
On topic : ik lees leuke verhalen en ik neem mij dan ook voor om bij een eventuele volgende keer bij zoiets aanwezig te zijn. Top van Zena dat ze dit hebben georganiseerd.
Ben nu al nieuwsgierig.