Lvc Info & Stookshow / Een Avondje Bij Zena Olen

Echt een super initiatief van Zena. Kan er zelf helaas niet bij zijn, maar als echte freak moet je hier toch bij zijn.

Dit staat op vuurwerkbelgie.com

Ik heb van Sisser begrepen dat er een mail/bevestiging komt wanneer de inschrijftermijn verlopen is (dwz als het "VOL" is).

Zijn niet alle plekjes bezet, maar wordt het erg kort dag, dan neem ik aan dat er eerder een mail onze kant op komt.

Even geduld nog dus (het lijkt nog ver weg... maar dat is het eigenlijk helemaal niet haha)

Greetz,

Gerrie

Bedankt voor de info Jeroen!

Het lijkt allemaal inderdaad nog ver vooruit.. maar als je op de kalender ga kijken zie je toch dat de tijd zeer snel gaat ja!

Het is tenslotte a.s. woensdag nog maar 100 dagen tot oud&nieuw!:D

groeten

Vraagje.
Ik heb vorige week zondag me aangemeld, maar ik heb tot heden geen bevestiging gehad.
Is dat bij de anderen die zich hebben opgegeven ook zo?

Ik heb van de directie van Original inmiddels begrepen dat alles vol zit nu en er geen nieuwe aanmeldingen meer mogelijk zijn.

Dat klopt Moontan het is vol en het niet meer mogelijk je hiervoor aan te melden.
Mensen die zich tijdig hebben aangemeld kunnen spoedig een mail bevestiging verwachten.

De bevestigingsmail is binnen!! Kom samen met mijn vriendin, maken we er een leuk weekendje van.... Tot 2 oktober mensen, Ik heb er zin in :D

Heb er zin in heren, leuk om iedereen straks weer te zien.

Dit heeft Sisser trouwens op vuurwerkbelgie.com neergezet

Naast drankjes zal Original ook voor wat belegde broodjes zorgen. Verwacht geen overvloed dus ben je een grote eter zorg dan zelf voor een MSP.
Meeting Survival Pakket.

De aanvang is om 4 uur en het lijkt me niet echt handig als iedereen zo'n anderhalf uur later de deur uitloopt om te gaan eten. Zoals gezegd zorgt Original voor wat belegde broodjes maar als dat je niet voldoende lijkt zorg dan dat ja iets te eten meeneemt, op die manier kan het geplande gewoon voortgaan.
Mensen die echt niet zonder een Big Mac kunnen zullen delen van het programma missen

Handigst dus om van te voren ook al wat te eten, zonde om iets te gaan missen!

Back
Bovenaan