Lvc Info & Stookshow / Een Avondje Bij Zena Olen

Ik heb een mini grill voor in de auto. Dan nemen we die toch mee, in combinatie met een paar pakken kant en klare broodje hamburgers en mini-pizza`s. :p

Ach, gewoon vooraf ff wat warms naar binnen werken op de heenweg, en een broodje op de zaak, daar moeten we het toch wel mee kunnen redden. Op oudjaarsdag zijn we ook altijd liever non stop bezig met vuurwerk, dat we niet eens aan eten denken.

Tjark gaat dit doen met behulp van een prachtige power point presentatie op een scherm zodat het wel heel duidelijk wordt.

Naast Tjark is er ook de workshop van Ramon Palsma die jullie de fijne kneepjes van het werken met div. lont soorten zal uitleggen en hoe dat het verbinden van consumenten vuurwerk wordt gedaan. Ook hoe te werken met electr. onsteking en hoe je dan kunt steppen.

Met de demo zullen er flink wat vuurpijlen worden geschoten wat niet alledaags is en natuurlijk ook de nieuwste producten van Zena.

Een programma om van te watertanden denk ik zo.

Hebben jullie dit al gezien? http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?p=284981

H.C. Pyrotechnics schiet zaterdag in Merksem om 22.30 uur een grote show op muziek. misschien is het leuk om hier naartoe te gaan na het programma. Het is ongeveer 20 a 25 minuutjes rijden van Olen naar Merksem. Ik heb begrepen dat dit vuurwerk zeker de moeite waard zal worden.

Misschien een leuke finale na het gehele programma:rolleyes:

Groet.

Bedankt voor de tip! Dit is zeker het overwegen waard. En ze schieten ook nog eens tot 6inch, dus het zal vast geen klein showtje zijn.
Lijkt mij wel gezellig als we daar met een groepje naartoe gaan. Maar het wordt denk ik wel erg krap in tijd...

Bedankt voor de tip! Dit is zeker het overwegen waard. En ze schieten ook nog eens tot 6inch, dus het zal vast geen klein showtje zijn.
Lijkt mij wel gezellig als we daar met een groepje naartoe gaan. Maar het wordt denk ik wel erg krap in tijd...

Nee klopt.. Ik heb begrepen dat deze show echt de moeite gaat zijn. En het is een pyromusical, H.C. pyrotechnics kennende word dat een toppertje.

Zo heb je wel een avondje vuurwerk zeg:D

En mannen: Hoe is de stemming? Iedereen beetje zin in zaterdag? Anders ik wel.
In de openingspost las ik dat de tap om 16.00 uur open gaat. Goede zaak en leuk binnenkomen.!!
Is er een deelnemerslijst bekend? Ik vind het wel leuk om te weten wie er allemaal komen.
Tot zaterdag allemaal.!!!

Laatst bewerkt:
Aanwezig!

Vandaag eens bekeken wat er getest gaat worden zaterdag.
Een flinke lijst is het geworden. Voornamelijk de nieuwste cakes gaan de lucht in.
Ook gaan we de nieuwste pijlen eens de lucht in vlammen :)

Zie jullie zaterdag.

Goed nieuws dat sowieso de nieuwe producten de nodige aandacht krijgen. Daar ben ik toch wel het nieuwsgierigst na. Vooral pijlen. :D

Uiteraard zin in:)
De tap die open gaat klinkt helemaal goed op naar een mooie avond:D
Tot morgen iedereen.

Je moet wel een geldige Belse zuipvergunning tonen.:D

Mag handgeschreven zijn.

Het belooft echt een prachtige meeting te worden.Vele liefhebbers van het kruit tesamen in de mooiste en sfeervolste vuurwerkzaak van Belgie.:p
See you all in Olen:bye:

Heb er ook zin in mannen...Ben alleen iets later samen met Ramon, denk dat we er rond half 6 zijn.

Tot morgen iedereen!

Wat was er vandaag toch in Olen, was onwijs druk in de winkel, en ik zag allemaal mensen met vuurwerkkleding lopen enzo ... :rolleyes:

Back
Bovenaan