LVC-acties bij Zena Megastore te Olen

Wat een heerlijke aanbiedingen weer. Goed bezig. Je zou bijna elke maand heengaan;-)
tis alleen beetje verder dus wordt lastig.
Zat wel een opvallende aanbieding bij;-)

Z51 - Thunder Clap
3 stukss
Nu geen € 2,50 maar:

€20,00

dit is wel de mooiste;-)
greetzz

Wat een heerlijke aanbiedingen weer. Goed bezig. Je zou bijna elke maand heengaan;-)
tis alleen beetje verder dus wordt lastig.
Zat wel een opvallende aanbieding bij;-)

Z51 - Thunder Clap
3 stukss
Nu geen € 2,50 maar:

€20,00

dit is wel de mooiste;-)
greetzz

Vond ik ook appart, maar als je iets beneden ervan kijkt staat er nog iets. Kijk maar eens ;)

aha, komt denk ik ook beetje door de opmaak van het bericht.
Had niet gelijk gezien dat het hierbij hoort.

greetzz

Ik had gehoopt op een mooie actie met blokjes zoals de Asgaard maar het valt flink tegen vind ik.
Loop niet echt warm van Betelgeuze.

Ik had gehoopt op een mooie actie met blokjes zoals de Asgaard maar het valt flink tegen vind ik.
Loop niet echt warm van Betelgeuze.

Het valt flink tegen zeg jij, nou deze opmerking valt mij flink tegen. wat had je verwacht dan, een karton Hydra voor 20 euro of een choinese rol voor 5 ?
Ik vind dat we niet zo moeten zeuren maar juist blij moeten zijn dat er uberhaupt acties komen en deze moeten koesteren want dat houd het voor ons freaks juist leuk en betaalbaar !

Het valt flink tegen zeg jij, nou deze opmerking valt mij flink tegen. wat had je verwacht dan, een karton Hydra voor 20 euro of een choinese rol voor 5 ?
Ik vind dat we niet zo moeten zeuren maar juist blij moeten zijn dat er uberhaupt acties komen en deze moeten koesteren want dat houd het voor ons freaks juist leuk en betaalbaar !

Als ze voor 9 euro per blok de Asgaard verkochten... 20 shots 500 gram...
In de plaats krijgen we nu Betelgeuze voor 14,50.... 16 shots +/- 300 gram... zwakke burst.

Ja dan vind ik het tegenvallen. En geen klein beetje.
En ik mag mijn mening gewoon geven, net zoals jij hysterisch mag reageren.

net zoals jij hysterisch mag reageren.

ja ik ben compleet hysterisch :D, en jij iemand die niet snel tevereden is.

Maar om maar weer on topic te gaan : complimenten naar Zena dat ze elke keer weer met een actie komen die toch voor bijna iedereen interessant te noemen is, zou mooi zijn als ze in Nederland dit voorbeeld eens goed gingen volgen :)

ja leuk elkaar lekker bashen??maar ik vind olen in alle opzichten parkeren service assortiment acties prijzen een topwinkel

ja leuk elkaar lekker bashen??

Tja ik geef gewoon mijn mening en de fanboys reageren hysterisch.
Ik had gehoopt dit weekend te gaan maar ik ga voor die Betelgeuze geen 200km rijden omdat de prijs nog altijd te hoog is, dat is alles en meer is het niet.
Het is hier blijkbaar verboden om de minste kritiek te hebben naar Originals toe en dat is spijtig.
Men mag in dit topic enkel Originals complimenteren, enkel dat is "on topic".

maar ik vind olen in alle opzichten parkeren service assortiment acties prijzen een topwinkel

Akkoord.

ja te begrijpen niet iedereen woont op spuug afstand van olen mensen uit bv regio noord holland vinden 50% korting nog niet genoeg,niet omdat het niet veel is maar vanwege de afstand.tenzij je voor 1000 euri gaat halen dan loont het weer wel maar niet voor 200 euro-wbt benzine etc

ja te begrijpen niet iedereen woont op spuug afstand van olen mensen uit bv regio noord holland vinden 50% korting nog niet genoeg,niet omdat het niet veel is maar vanwege de afstand.tenzij je voor 1000 euri gaat halen dan loont het weer wel maar niet voor 200 euro-wbt benzine etc

Waarom zou je dan ook naar Belgie gaan, als het toch niet loont? Het spul in Nederland is inmiddels even goed of zelfs beter, dus dat is geen reden.
Is het om je vuurwerk eerder in huis te hebben?
Of voor de zwaardere knallers?

Ik woon ook best ver van Belgie af en ga daar ook dus niets halen, behalve als een kennis toevallig ook die kant op moet.
Als je het dan toch perse wilt, kan je dus beter samen doen met anderen, met zn 4en ernaartoe bijvoorbeeld, en ook halen voor anderen in de buurt. Zo spreid je de kosten en heeft nog steeds iedereen profijt van de actie.

Btw, benzine is niet zo duur nog, 500km --> 1/10 rijden = 50 liter, dus zo'n 90 euro.
(500km gerekend van HHW, incl terugreis dus)

Geweldige actie van Olen overigens, goede prijzen voor goed vuurwerk

Back
Bovenaan