[Luypaers NL] White Caiman 2 stuks

RandomDaniel

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: White Caiman
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Stuks: 2 stuks
Effectomschrijving: Silver Titanium fountain with red flame
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 17,95 euro

8443.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Werkelijk waar een prachtige bak met een combinatie van diepgouden flowercrowns & willows en zilvergouden brocades. Dit alles aangevuld met kopergouden en zilverwitte blinkers. Deze bak gaat voor goud met zowel i-shapes en fanshapes!!

bron: https://www.vuurwerkplanet.nl/shops/GroenRijkTilburg/p678806_35139/white-caiman-2-stuks
:D

check de omschrijving bij Chilean Guinea 72sh, dat gaat over 2 (goud)fonteinen. denk dat ze de omschrijvingen nog bij de juiste producten moeten zetten. zou dit trouwens beteken dat er nog meer fonteinen komen?

check de omschrijving bij Chilean Guinea 72sh, dat gaat over 2 (goud)fonteinen. denk dat ze de omschrijvingen nog bij de juiste producten moeten zetten. zou dit trouwens beteken dat er nog meer fonteinen komen?

Komt nog een set van 2stuks 5 meter Funke fonteinen

Als de prijs voor de set van 2 is, is dat een prima prijs! Maar dat lijkt me sterk. De funke variant kost 16,95 z'n beetje, en deze lijken er toch op. Ik ben benieuwd.

Zal toch minder NEM dan de BE 250gr zijn, gewoon 100gr waarschijnlijk maar wel interessant met Funke kwaliteit!

Zal toch minder NEM dan de BE 250gr zijn, gewoon 100gr waarschijnlijk maar wel interessant met Funke kwaliteit!

Ik heb in ieder geval het brutogewicht van dit Luypaers NL-product alvast kunnen achterhalen. Dat zit ongeveer op 500gr. inclusief verpakking.

Een NL-fontein mag inderdaad zowieso niet meer dan 100gr. kruit bevatten. Maar als deze van dezelfde kwaliteit is als de fontein in de Komodo Dragon en/of Springteufel dan zit het wel goed qua kwaliteit en hoogte!

De tekst is inmiddels aangepast:

Als je van kwaliteit houdt dan ben je hier aan het juiste adres. 2 topfonteinen met een las-achtige torchvlam in het blauw en paars en daarboven een bloemenzee van goud. En ze gaan maar liefst 5 meter hoog!

Als je van kwaliteit houdt dan ben je hier aan het juiste adres. 2 topfonteinen met een las-achtige torchvlam in het blauw en paars en daarboven een bloemenzee van goud. En ze gaan maar liefst 5 meter hoog!

Dat klinkt goed, ik denk dat die wel per ongeluk in mijn mandje gaan vallen..

Dat strookt niet echt met de tekst op het label. Daarnaast klinkt het meer als de omschrijving van de 5M Goldfontanen.

Ik was in de veronderstelling dat dit de zilveren variant daarvan zou zijn, maar dan met Luypaers label.

gaat op het filmpje zoals het lijkt goed hoog. Overigs zal het leuk zijn als die andere een rode kleur heeft is het een silberturm xxl

Back
Bovenaan