[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Total Display is inderdaad een leuke rambak. Is dat 1x aansteken of meerdere malen? En geldt datzelfde voor de Total Star Domination?

Total display show is 117cm lang, 30cm breed en 15cm hoog.
Totaal 4x100 shots. Staat op 1 plank 2 kg kruit en 20mm tubes

De Total star domination is ook een enkele compound 16mm en ongeveer 60 bij 60 cm en 12cm hoog.

Zoo die 400 Shots Total Display Show is wel echt heel tof!

Maar wat hem zo tof maakt is het tempo! Hij schiet in een heerlijk tempo die box tot aan de salvo's leeg.. Dit is echt zijn kracht, super mooi om te horen en zien..

Maar ligt hier ook niet gelijk zijn zwakte? Oftewel, schiet de consumenten versie net zo mooi leeg als deze? (ervanuit gaande dat het een compound is)
Als er meer filmpjes met dit tempo en deze prijs volgen dan koop ik er één!:thumbsup:

@De Driesprong: kunnen jullie vertellen hoeveel gram per cake de Dream Cakes (Private Label) bevatten? Kan er niks over vinden.
Alvast bedankt!

We nemen de feedback zeker mee naar volgend jaar!
Voor dit jaar kunnen we er helaas niks meer aan veranderen. Al de private label artikelen zijn al in februari besteld en veelal is al binnen of onderweg.

Begrijpelijk!
Kunnen jullie wat meer info geven over de private label producten?
Ik vroeg eerder over de kruitinhoud van de Dream Cakes maar ook van de verschillende private label boxen ben ik (en ik denk anderen ook) benieuwd naar de kruitinhoud, tubeformaat e.d..

Bedankt alvast.

@De Driesprong: kunnen jullie vertellen hoeveel gram per cake de Dream Cakes (Private Label) bevatten? Kan er niks over vinden.
Alvast bedankt!

Hier moeten we even exact achter aan. Hier komen we binnenkort even op terug :)
Uit mijn hoofd zit er 158 gram per cake in maar ben hier niet helemaal zeker van.

Begrijpelijk!
Kunnen jullie wat meer info geven over de private label producten?
Ik vroeg eerder over de kruitinhoud van de Dream Cakes maar ook van de verschillende private label boxen ben ik (en ik denk anderen ook) benieuwd naar de kruitinhoud, tubeformaat e.d..

Bedankt alvast.

Hi Pyroarnold!
Begrijpelijke vragen. Momenteel zijn de voorbereidingen in volle gang.
Wanneer we de absolute zekerheid hebben over deze gegevens willen we deze communiceren.
Dit zal toegevoegd gaan worden in de shop.
Je kan deze voor de zekerheid dus nog even laten staan totdat er een update bekend is ;)

Hi Pyroarnold!
Begrijpelijke vragen. Momenteel zijn de voorbereidingen in volle gang.
Wanneer we de absolute zekerheid hebben over deze gegevens willen we deze communiceren.
Dit zal toegevoegd gaan worden in de shop.
Je kan deze voor de zekerheid dus nog even laten staan totdat er een update bekend is ;)

Ik heb al een aardige bestelling bij jullie staan :cool: dus ik kan nog wel even wachten.
Daarnaast zal er in september veel nieuwe producten worden toegevoegd vanuit de nieuwe collectie (Hopelijk met een leuke kortingsactie als vorig jaar) , dus het loont voor mij sowieso om nog even te wachten.

Ik kan wel volledig aansluiten bij Mr.Unknown zijn opmerking over rauwe fluitcakes/boxen. Ik zie deze graag toegevoegd worden, want ik moet mijn finale nog compleet maken. :devil:

Komen er dit jaar nog cakes met een rauwe fluit bij jullie in het assortiment, denk hierbij aan de Return of the Phoenix.

Er komt een ontzettend dikke compound aan met 100 shots van een andere leverancier ;)
Rauwe fluit met dikke salute knallen.
Die nemen we zeker op.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan