FelleFlitsSuperKnal
VWC lid
Die total display box, is dat 20 mm? Vindt het echt een indrukwekkende rambak, vooral het einde is waanzinnig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Total display show is 117cm lang, 30cm breed en 15cm hoog.
Totaal 4x100 shots. Staat op 1 plank 2 kg kruit en 20mm tubes
De Total star domination is ook een enkele compound 16mm en ongeveer 60 bij 60 cm en 12cm hoog.
Hi MasterBsc,
Deze krijgen we dit jaar niet in het assortiment.
Overigens hebben we het gehele nieuwe assortiment van vuurwerkmania, rubro en wolff al gezien.
Komen verschrikkelijk mooie bakken aan!
We nemen de feedback zeker mee naar volgend jaar!Jammer, dat is denk ik wel een erg gewild product.
We nemen de feedback zeker mee naar volgend jaar!
Voor dit jaar kunnen we er helaas niks meer aan veranderen. Al de private label artikelen zijn al in februari besteld en veelal is al binnen of onderweg.
@De Driesprong: kunnen jullie vertellen hoeveel gram per cake de Dream Cakes (Private Label) bevatten? Kan er niks over vinden.
Alvast bedankt!
Begrijpelijk!
Kunnen jullie wat meer info geven over de private label producten?
Ik vroeg eerder over de kruitinhoud van de Dream Cakes maar ook van de verschillende private label boxen ben ik (en ik denk anderen ook) benieuwd naar de kruitinhoud, tubeformaat e.d..
Bedankt alvast.
Hi Pyroarnold!
Begrijpelijke vragen. Momenteel zijn de voorbereidingen in volle gang.
Wanneer we de absolute zekerheid hebben over deze gegevens willen we deze communiceren.
Dit zal toegevoegd gaan worden in de shop.
Je kan deze voor de zekerheid dus nog even laten staan totdat er een update bekend is![]()
Komen er dit jaar nog cakes met een rauwe fluit bij jullie in het assortiment, denk hierbij aan de Return of the Phoenix.
Er komt een ontzettend dikke compound aan met 100 shots van een andere leverancier
Rauwe fluit met dikke salute knallen.
Die nemen we zeker op.