BENZ
VWC lid
Op bovenstaande film komt ie echt goed over.Genieten, enkel en alleen dat. Wat een bak, verslind elke concurrent qua effecten in Nederland.
Overige filmpjes leken de boeketten wat klein uit te vallen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op bovenstaande film komt ie echt goed over.Genieten, enkel en alleen dat. Wat een bak, verslind elke concurrent qua effecten in Nederland.
Geloof mij dit is een van de beste blokjes die op de NL markt is geweestOp bovenstaande film komt ie echt goed over.
Overige filmpjes leken de boeketten wat klein uit te vallen.
Inmiddels besteldGeloof mij dit is een van de beste blokjes die op de NL markt is geweest
Vind ik persoonlijk te veel, zelf voor 129 aangeschaft.169.95 waard?
Waar?Vind ik persoonlijk te veel, zelf voor 129 aangeschaft.
Zijn daar opWaar?![]()
Waar heb je hem gevonden voor dit bedrag?169.95 waard?
Ligt aan je budget natuurlijk. Ik vind het hem wel waard. Reden dat ik hem niet heb besteld is dat die zeer windgevoelig is.169.95 waard?
hmm dan moet ik er maar is een nachtje over slapen wat twijfelLigt aan je budget natuurlijk. Ik vind het hem wel waard. Reden dat ik hem niet heb besteld is dat die zeer windgevoelig is.
Ik raad hem ook zeker aan nu je hem nog kan krijgen, 3 jaar geleden voor het eerst gehad en sinds dien elk jaar terug in de collectiehmm dan moet ik er maar is een nachtje over slapen wat twijfel
Nee veelste duur. Maar dat vindt ik169.95 waard?