Love is in the Air [Uitloop]

Een maat van me zei dit ook, eentje van mij was alleen rood maar had niet eens een effect, en de andere had toch echt een mooi hartje.

Ik zorgde dat de kop naar ons toe ging en toen hadden we toch een mooi hartje.

dan ben ik toch blij dat ik geen tijd meer had om deze te gaan halen scheelt me toch weer 30 euro want jullie reacties zijn niet veel goeds.

ik had er vanochtend 1tje gevonden in de doos :S ik stak hem aan rende weg en hij steeg niet goed op en knalde op de grond ik zag wel een hart

Misschien heb ik een goed pakket getroffen? Ik had ze alle twee bij mijn vriendin aangestoken, en alle twee hadden een goed zienbare hartvorm. Reuze leuk! Was geslaagd.

Ook ik kon er geen hart in vinden helaas.
In 1 van de 2 zag ik wel dat het een hart moest zijn, maar dat was vanaf waar ik stond in iedergeval niet zichtbaar. En bij de andere leek het niet meer dan een hele slechte peony!

Voor mij geen 2e keer dit assortiment, en gezien de vele slechte reacties dus ook geen aanrader!

Troep deze dingen man, een grote oplichterij, kruitsnuiver had gewoon 5 pakketten gekocht, € 75,- en 1 hartje was te herkennen, niet zo gek dat hij daar goed ziek van was. :frusty:

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, ik had vier van deze pijlen, drie afgestoken met slechts een bosje rode lichtkogels, een hart shape was niet aan de orde. (wilde er een bewaren voor een 'speciaal moment'.. )Kortom; een bagger product, 100% afzetterij, van welke importeur waren deze eigenlijk? Neem dan de 'smiling face' pijlen van Mercurius; deze hadden 5 van de 6 pijlen echt een smiley in de lucht, een shape welke nog veel lastiger is te maken dacht ik zo.
Voor mijn 'speciaal moment' heb ik gelukkig een Big Three pijl bewaard, daar kan je wel mee voor de dag komen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben blij dat ik deze pijlen niet gekocht heb dan
Ik koop zo wie zo nooit iets voordat ik een filmpje heb gezien.
Van deze pijlen was er geen productfilmpje op handen

Het verbaasd me dat mensen hier nog echt iets van hadden verwacht.
Het is nederlands consumenten vuurwerk waar we het over hebben..

Het verbaasd me dat mensen hier nog echt iets van hadden verwacht.
Het is nederlands consumenten vuurwerk waar we het over hebben..

dus? Er is zat prachtig nederlands consumenten vuurwerk.
En ook prachtige nederlandse consumenten pijlen met een mooi figuur als effect.

Het is gewoon belachelijk dat er van de 10 pijlen maar 1 effect op een hartje lijkt (maar dat was meer omdat we wisten dat het hartjes moesten zijn).. en de rocket boom pijlen, 10 van geschoten en alle ringen enz vielen prima.

Ik vraag me nou af he, bij shows zie je ook vaak misvormde hartjes, of dat ze verkeerd klappen zodat je ze moeilijk zien. Was dit nou ook het geval of zag je hem wel goed en was het echt gewoon een mislukte ring ofzo?

Het effect moet mooi te maken zijn, zie je ook aan bijv. de smileys van de Rocket Boom. Als zo'n pijl goed gemaakt is, dan kan hij door het draaien van de pijl (welke wel verticaal blijft i.t.t. een shell) hooguit dus verkeerd vallen in een richting, maar hoor je het hartje altijd te kunnen zien zoals wel met de smiley gebeurde. Echter waren alle boeketten gewoon een soort dahlia's van rode sterren... :frusty:

Gewoon slechte fabricage dus, het kán wel gemaakt worden, maar blijkbaar is het dus niet gebeurd en niet gecontroleerd.

Want eentje van mij zag ik wel een hartje maar heel dun dat kwam omdat die schuin van me af klapte zeg maar, dat zie je ook wellis bij shows, Die andere was wel duidelijk een mooi hartje en die viel mooi naar ons toe.

Dan had ik denk ik gewoon 2 goede pijlen gelukkig, naja 1. Ik zag net op avp filmpjes en dat waren gewoon mislukte ringen, prut pijlen dus.

Lekkere kwaliteit broekhoff....
Maak ze dan verdomme niet als het niet lukt! je test die dingen toch of niet? amateurs!
Als mercurie goede smilies kan maken dan moet een hartje toch wel te doen zijn voor een gigant zoals broekhoff!

De pijl is niet alleen misvormt maar het effect is ook zeer snel weg...

Er zitten zeker ook wel goede bij maar er zijn ook barslechten.
Dus ze kunnen het wel. Maar de productie gaat geloof ik niet goed. :wink:

Back
Bovenaan