Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had dat vorig jaar ook meegemaakt dat er een salte cake 2 uit elkaar klapte, je kreeg echt een massa explosie. Gelukkig gebeurde dit ver na 02:00 waardoor er geen omstandigers waren. Maar dit jaar kneep ik 'm ook wel toen ik een project van meerdere tegelijk schoot. Er stonden dit keer wel meerdere mensen in de buurt en er stonden ook auto's vlakbij, dus dan wil je zulke situatie's echt niet.
komen ze aan.maar dat zijn de SW 1
uuh heb problemen met uploaden even geduld aub.....
Zonder als moraalridder over te willen komen, neem je dan wel willens en wetens een risico als je hem zelf al kneep - misschien niet zo handig dan?
Nou ja, het is meer de gedachte dat er een cake het jaar ervoor uitelkaar is geklapt. Dat is met alle cakes natuurlijk geen pretje. Het maakt verder niet de kans gelijk groot dat het weer gebeurd, al blijft het wel in je achterhoofd zitten.
Genieten dit!
Gelukkig nog een paar op voorraad
Wie wat bewaard die heeft wat. Echt een top knalcake, zo jammer dat dit verleden tijd is. Wat ik al vorig jaar zei en het jaar daarvoor; Als ik toen der tijd wist dat deze zo hard ging, had ik de Salute Cake 1 niet eens gehaald en deze vol in geslagen. Scheelt echt weinig met z'n grote broer.