Loud and Clear (Salute cake 2)

Zoooo jammer dat deze niet meer te vinden zijn, eigenlijk met z'n grote broer wel legendarische knal cakes geworden haha.

Geweldig! Alleen vanuit regio Den-Haag is me dat toch iets te ver haha. Als het 100km was geweest had ik het zo gedaan!

Geweldig! Alleen vanuit regio Den-Haag is me dat toch iets te ver haha. Als het 100km was geweest had ik het zo gedaan!

Voor mij een een klote eind, maar wou deze ooit een kwwr gehad hebben. Daarnaast paar andere bakken goedkoop kunnen krijgen en ze hebben witte... :)

Dat zeker en je zal ervan genieten! Voor mij is het enkel 2.5 uur, als ik meer nodig had gehad dan had ik het zeker besteld maar 240 km heen en weer 240 km terug voor bijvoorbeeld 6 van deze vind ik iets teveel van het goede.

Hier het zelfde probleem ietjes te ver, maar de salute cake 1 is wel de hardste cake allertijden blij dat ik er 1tje heb kunnen afsteken je voelde de dreunen :p Moeilijk om op beeld dat gevoel te tonen.

Ha, het is 1x in het jaar, m'n favoriete vuurwerk zijn knalcakes, ik ben altijd vrij de laatste 3 dagen dus heb er 6 besteld in hun filiaal in Groningen, wat makkelijker te bereiken. Pak dan het OV icm een spoordeel retourtje a 25,- en ik heb een leuk dagje vuurwerkshoppen:D. Hobby moet leuk blijven dus moet je er soms wel wat voor over hebben haha.

http://www.vuurwerkoutletgroningen.nl/product/salute-cake-2/

Wat zij willen, heb ik meer ruimte:p. Misschien pak ik toch dan de auto, bestel dan wat meer bij Groningen denk ik. Ze hebben wel leuke spullen staan namelijk, de Air Damage ziet er ook goed uit (misschien hetzelfde als de Valk Ti-Thunder).

Thanks to Pyr0 ben ik ook de gelukkige eigenaar van deze 2 schatjes.IMG_20161231_114100.jpg

Laatst bewerkt:
net afgestoken, die uit Groningen zijn de goude oude. Knalde op het laatst wel uitelkaar waardoor de finale door de straat ging ! ff oppassen dus :)

Ik had dat vorig jaar ook, zal dus vaker voorkomen met deze cake. Even oppassen dus! Ze gaan weer gruwelijk lekker, daarvoor een Dutch thunder gedaan en die was er niks bij. Hulde voor Mega vuurwerk dat ze dit product weer op de kop hadden getikt.

Back
Bovenaan