Lord of the Gallery *NIEUW 2025*

Ik vind het een erg vette bak! Ja, samenstellingen van effecten had iets beter gekund maar op zichzelf staand allemaal mooie effecten.
Denk dat ik deze nog ga bestellen.

N.a.v. de reacties op het filmpje was ik bang voor een teleurstelling.

Na het zien van het filmpje vind ik ik hem toch wel lekker overkomen. ik zou hem zelf alleen bij de reservelont aansteken.

Het is jammer dat deze niet uit twee delen bestaat want dan had ik ze zeker uit elkaar gehaald.
Wel vind ik het een leuke box en de kleuren komen goed over op film, is wel mijn smaak.

De mening dat het niet bij elkaar hoort deel ik wel, maar zal dit in de straat erg veel afbreuk doen?

Zit aardig te wikken & wegen of deze erbij komt.

Het begin is zondermeer mooi, het deel wat volgt met de tails in de waaiers is heel fraai. Het I-shape deel mist wat mij betreft wat tempo en spektakel waardoor het na het spektakel van de waaiers ineens een beetje saai wordt, de kleuren in het I-shape deel zien er wel prima uit. De volgorde vind ik zelf niet sterk gekozen, ook niet als je hem bij de reservelont aan zou steken. Het was m.i. mooier als het waaier - I-shape - waaier was geweest.

Zoals iedereen al zegt, het begin is veelbelovend en leuk inderdaad. Daarna een beetje saai en dan hoop je alsnog op een mooi sluitstuk. Maar helaas.

Leuke bak maar denk dat er voor dat geld betere keuzes zijn.

had hier eerlijk gezegd al wat meer van verwacht, kom maar door met de eerste demo waar hij geschoten wordt

Ik vind hem nou ook niet echt slecht. De kleuren spreken mij wel aan. Ik zet hem op mijn reserve lijstje. Wie weet met een black friday deal pak ik hem alsnog mee.

Het begin is zondermeer mooi, het deel wat volgt met de tails in de waaiers is heel fraai. Het I-shape deel mist wat mij betreft wat tempo en spektakel waardoor het na het spektakel van de waaiers ineens een beetje saai wordt, de kleuren in het I-shape deel zien er wel prima uit. De volgorde vind ik zelf niet sterk gekozen, ook niet als je hem bij de reservelont aan zou steken. Het was m.i. mooier als het waaier - I-shape - waaier was geweest.
Vind het ook een leuk ding.
Ben het met je eens over de volgorde maar dat is op te lossen door een beetje te knutselen dat deden we vroeger altijd 😂

Back
Bovenaan