Lord of Rings

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03845
Artikelnaam: Lord of rings
Netto kruitgewicht: 439.9 gram
Aantal schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: Shell-loaded cake: 20 unieke, en zeer grote ring-effecten in verschillende kleuren en van professionele kwaliteit.
Max. tube diameter: 30mm
Tijdsduur: 33 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 4
Adviesprijs: €39,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet.nl

03845_lord_of_rings.jpg




Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
 
Laatst bewerkt:
Leuk en origineel idee, uitvoering wat mij betreft helaas wat minder. Ik denk dat het ring effect beter tot z'n rechts zou komen als ze ipv peony een paar dikke dahlia sterren hadden gebruikt. Een beetje zoals in die ring pijlen, ~8 dikke sterren die wat langer branden. :yes:
 
Erg leuke cake en uniek met een peony. Wat boven al is gezegd, met wat dikkere sterren was het effect beter tot z'n recht gekomen. Maar voor een consumenten cake, top!
 
Deze was heel dik live. De sterren waren in werkelijkheid een stuk dikker dan dat ze over komen op film.


Foto's:

dsc_4176.jpg


dsc_4178.jpg
 
Als deze is zoals op de demo, heb je een leuk en uniek ding te pakken! Wel forse prijs, maar erg gaaf!
 
Er zijn mar een paar schoten die een redelijke tot een goede ring geven. Prijs vind ik echt mega hoog en het label vind ik echt verschrikkelijk slecht en een gemiste kans voor de LOTR fans.
 
Er zijn mar een paar schoten die een redelijke tot een goede ring geven. Prijs vind ik echt mega hoog en het label vind ik echt verschrikkelijk slecht en een gemiste kans voor de LOTR fans.

Deze live mogen zien tijdens de demo. Elk shot heeft zeker wel een dikke ring, alleen de positie wil nog wel eens wisselen waardoor je er soms net niet recht tegenaan kijkt. Dan lijkt het te vervormen maar als je dan op een andere plek staat dan is deze wel mooi rond. Ik vond het demo-exemplaar ook beter dan die van de officiële productfilm, ook al stonden we met de demo wat verder weg waardoor de effecten wat minder groot lijken op video. In het echt waren de ringen en burst echt groot en goed. Zie de video in de Startpost voor een video van het demo-exemplaar.
 
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb deze gezien op de demo vorig jaar en daar was het echt een topper.
 
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb deze gezien op de demo vorig jaar en daar was het echt een topper.

ben zelf heel benieuwd naar deze, zag hem toevallig vandaag voorbij komen op Youtube.
Lesli DLD (soviet shooters lijn) heeft deze (Pravda shells) voor 18euro staan. :)
 
Als ik af ga op de video's, dan vind ik het een mislukking qua shell effect wat ze graag hadden gewild met deze cake. Lijkt ook eerder 25mm dan 30mm.
Van een ander merk al een betere voorbij zien komen. Maar voor een echt mooi effect moet je denk ik helaas toch echt groter gaan dan 30mm. Alles wat daaronder zit vind ik zelf een slap aftreksel en net niet.
Jammer, want het idee is natuurlijk erg goed!
 
Deze cake ( de omlabeling in dit geval - Pravda shells )zo juist in drie-voud besteld. 440 gram en 30 mm tubes en dat voor 14,99 per stuk.
 
Ook 3 stuks, deze units zijn echt heel goed.
Superfelle kleuren, enorm breed en volgens mij harde burst, en dat voor 15,-
 
Lees dit nu pas, moet nu zo werken. Maar zodra ik kan stuur ik je een pm.

U heeft nu een PM !



Nog geen idee, eigenlijk wil ik wel eens zien hoe hij solo presteert.

Same, ik denk dat ik er eentje solo doe om 18u en dan 2x tegelijk in V shape om 22u.
Ik kan het niet laten om te dubbelen, zal zeker proberen vids te maken hiervan, kijken of we een kat in de zak gekocht hebben hahaha
 
Back
Bovenaan