Loosdrecht 05-05-2011

zo dan, dat was een leuk showtje! Donald & Vinnie dat hebben jullie mooi geschreven zo!.. Heeft Dieter jullie nog goed geholpen??? :p

Ja Dieter heeft zeker meegeholpen , we hebben met 5 man de show gemaakt.
om 10 uur zijn we begonnen en om 02.30 was ik weer thuis.
07.00 uur ging de wekker weer. dus de werkdag vandaag ging weer langzaam.
maarja nu is het weekend , en hebben we weer alle tijd.
De HD film van Loosdrecht is aan het renderen. schat dat die vanavond rond 20.30 wel op youtube staat. film is weer gemaakt met 2 camera's. en is zeker de moeite waard om te bekijken.

na de show nog wat gedronken in de feesttent.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De sfeer zat er in elk geval goed in zo te zien:p
Ben heel erg benieuwd naar de show in loosdrecht, ff nog een half uurtje wachten en dan kijken maar:)

Ik wil nog even een kleine kanttekening maken bij de show.

Door de droogte hebben we lokatie dusdanig moeten verplaatsen om uberhaubt te mogen schieten.
Op verzoek van de burgemeester en brandweer hebben we zo weinig mogelijk schuin gezet om niet te dicht bij de bebossing tekomen.
De opstelling was daarom achter elkaar om aan deze beperking te voldoen.

Maar ja het was dit of niet schieten.

Verder moet ik mijn complimenten uitspreken aan Do en Vin die ik geheel de vrije hand heb gegeven met het schrijven van deze show.
Ik heb me alleen bemoeid met het technische gedeelte van de show.
Verder vond ik het aan de tijd dat Do eens zijn angst om zelf te schieten moest overwinnen en heb hem een beetje voor het blok gezet door te zeggen hier is de computer zo werkt het ik zet hem scherp en ik sta alleen achter je.
De Firebutton is for you, ik vind zeer goed gedaan.
De hele show is met de HAND getimed wat Do zeer goed onder controle had, materiaal kennis is natuurlijk hier van groot belang.
Verder Jos ( Heartworm ) en Dennis natuurlijk ook bedank voor jullie inzet.

Was een een erg leuke show.
Zaten idd mooie bommen tussen.

Ik zag alleen niemand bij de hekken met camera,s staan (jammer is altijd leuk om een aantal mede freaks te ontmoeten), maar gelukkig is de show gefilmd.

mooie show geweest !!!

maar is dat de nw trend tegenwoordig shows van 8-10 min ipv van 20??

vind het wel prima daarintegen een goed gevulde lucht ipv lange pauzes om tijd te rekken....

ook dit is een leuke show, had van mij wat meer tempo in gemogen en soms mis ik wat bommen boven de blokken en sommige bommen zijn van mindere qualiteit, de finale is wel erg leuk geschoten lekker bont met wat salutes als afsluiter!

ga zo door zou ik zeggen!

Ik wil nog even een kleine kanttekening maken bij de show.

Door de droogte hebben we lokatie dusdanig moeten verplaatsen om uberhaubt te mogen schieten.
Op verzoek van de burgemeester en brandweer hebben we zo weinig mogelijk schuin gezet om niet te dicht bij de bebossing tekomen.
De opstelling was daarom achter elkaar om aan deze beperking te voldoen.

Maar ja het was dit of niet schieten.

Verder moet ik mijn complimenten uitspreken aan Do en Vin die ik geheel de vrije hand heb gegeven met het schrijven van deze show.
Ik heb me alleen bemoeid met het technische gedeelte van de show.
Verder vond ik het aan de tijd dat Do eens zijn angst om zelf te schieten moest overwinnen en heb hem een beetje voor het blok gezet door te zeggen hier is de computer zo werkt het ik zet hem scherp en ik sta alleen achter je.
De Firebutton is for you, ik vind zeer goed gedaan.
De hele show is met de HAND getimed wat Do zeer goed onder controle had, materiaal kennis is natuurlijk hier van groot belang.
Verder Jos ( Heartworm ) en Dennis natuurlijk ook bedank voor jullie inzet.

De film van Vin....

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Thanks ! dieter,vinnie,poziloc,
Mooie show neer gezet daarzo !

Vinnie bedankt voor de geweldige film , erg tof dat er ook een cam op het schietveld stond ! vind dat soort beelden geweldig !
Ook de kwaliteit is top man ! , wel 1 klein dingetje ligt het nou aan de cam of lens of manier van renderen ? ik vind dat de witte kleuren erg blauw overkomen ? of ligt dat aan mij ?

Toch grappig om het rood wit blauw hier wel als thema tegen te komen:) Met een leuke finale moet ik zeggen, lekker een beetje bont met een goed tempo. Mijn complimenten heren!:)

ook dit is een leuke show, had van mij wat meer tempo in gemogen en soms mis ik wat bommen boven de blokken en sommige bommen zijn van mindere qualiteit, de finale is wel erg leuk geschoten lekker bont met wat salutes als afsluiter!

ga zo door zou ik zeggen!

Ik had wel shells boven de cakes kunnen schieten, maar dan was de show in 5 minuten weg geweest en daarbij moet je ook de shells hebben die in combinatie met de cakes passen.

Ik kijk zelf altijd heel kritisch naar shows, ook naar shows die ik in het verleden heb geschreven...ik haal hier de kritische puntjes uit en die ga ik dan verbeteren bij een volgende show bijvoorbeeld.
Zo zou ik dus geen combi's maken die niet passen...dan schiet ik bijvoorbeeld een cake stand alone.

Thnx voor de uitleg.
Het is te brgrijpen waarom sommige cakes stand alone woren geschoten, het is alleen wel jammer :D

Mooie show hoor.
Als Vinnie en Poziloc deze geschtreven hebben/hadden dan hebben jullie dat super gedaan.
Echt niet slecht voor de eerste keer!
Het beste compliment wat ik kan geven is de volgende: Ik/we wil(len) meer!

Mooie shells hoor, die dubbelle ringen, dikke tail shells, enz enz.

Super gedaan!

Heel mooi heel mooi!!

Maar ik denk dat bombers dat beter kan:wink:
Nee zonder flouwekul.. een goed geschreven stuk (helemaal voor de eerste keer)
en mooie producten geschoten! keep up the good work!

Was een een erg leuke show.
Zaten idd mooie bommen tussen.

Ik zag alleen niemand bij de hekken met camera,s staan (jammer is altijd leuk om een aantal mede freaks te ontmoeten), maar gelukkig is de show gefilmd.

stond iets naar achter op een soort heuvel, als ik bij het hek stond had ik daardoor heen moeten filmen:wink: volgende keer nog beter zoeken:p

Vin & Do hele mooie show hoor jongens. Lekkere bonte finale weer eens wat anders dan crown bommen en salutes. Super keep up the good work!!!! DoVi Fireworks :-)

Heren, U heeft hier een hele mooie prestatie geleverd zo aan de filmbeelden te zien! Ik ben heel benieuwd waar en wanneer wij jullie kunsten weer eens mogen en kunnen aanschouwen :)

Top ook van Dieter dat hij jullie beiden de mogelijkheid bood/bied dit zo te realiseren. :thumbup:

Heren, U heeft hier een hele mooie prestatie geleverd zo aan de filmbeelden te zien! Ik ben heel benieuwd waar en wanneer wij jullie kunsten weer eens mogen en kunnen aanschouwen :)

Top ook van Dieter dat hij jullie beiden de mogelijkheid bood/bied dit zo te realiseren. :thumbup:

Volgend jaar in Hilversum!:D

Back
Bovenaan