Loosdrecht 05-05-2011

In de beginpost staat een link naar de lokatie.

Is het feestweiland (schietlocatie) hetzelfde als als het feestterrein? (nr1 op het kaartje).

Parkeren in de wijk daar achter, is dat de beste optie?

Als donald en vinnie gaan schieten zoek ik wel een showtje van Katan op... Anders moet ik me nog gaan concentreren op beelden, shapes, verschillende kleuren en al die onzin die ze bij Azuma in een show stoppen. Geef mij maar eenheidsworst !!

Als donald en vinnie gaan schieten zoek ik wel een showtje van Katan op... Anders moet ik me nog gaan concentreren op beelden, shapes, verschillende kleuren en al die onzin die ze bij Azuma in een show stoppen. Geef mij maar eenheidsworst !!

Ik weet het niet hoor maar ik schiet de show.... Kom je dan ook niet....

Loosdrecht hedenochtend 11.00 uur.
Contact met de brandweer Code Rood afgegeven :angry::angry::angry:.

13.15 uur vergadering Politie, Brandweer en Burgemeester op het politie buro ivm verandering lokatie :cool::cool:.

Succes met het "regelen" van een andere locatie. Want het zou ontzettend jammer zijn als deze show niet door gaat!

De show kan doorgaan..:p:p:p:p:p:p:p:p

Politie, 2 man brandpreventie en de vrouw van de gemeente afdeling openbare orde en veiligheid hebben de nieuwe lokatie accoord bevonden.

De show kan doorgaan..:p:p:p:p:p:p:p:p

Politie, 2 man brandpreventie en de vrouw van de gemeente afdeling openbare orde en veiligheid hebben de nieuwe lokatie accoord bevonden.

Goed om te horen!
wat is het precieze adres voor deze nieuwe locatie Dieter?

In de beginpost staat een link naar de lokatie.

Is het feestweiland (schietlocatie) hetzelfde als als het feestterrein? (nr1 op het kaartje).

Parkeren in de wijk daar achter, is dat de beste optie?

Vond het een hele geslaagde show gisteravond. Goed gebruik gemaakt van fanshape, v shape, w shape en z shape. Hele mooie bommen gezien, goed ritme over de hele show en goed gebruik gemaakt van themas.
Dieter bedankt voor deze topshow!
hier mijn video van de show:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

zo dan, dat was een leuk showtje! Donald & Vinnie dat hebben jullie mooi geschreven zo!.. Heeft Dieter jullie nog goed geholpen??? :p

Back
Bovenaan