Loosdrecht 05-05-2011

Ik geloof best dat het daar een waanzinnige show gaat worden, zeker als Azuma daar gaat schieten. Misschien dat deze show voor mij nog wel de voorkeur gaat krijgen boven het Laapersveld ondanks dat daar wel de VWC meeting is. Ik moet hier nog eens goed over na gaan denken welke voor mij de voorkeur heeft.

Laatst bewerkt:
aahhh.. Arjan .. als ik daar aanwezig ben dan kom je zeker toch naar Loosdrecht...toch!!? :D

We kunnen de VWC meeting misschien ook verplaatsen naar het gezellig Loosdrecht ... :wink:

Ik denk dat ik lekker hier kom kijken. Dichtbij en mooi te combineren met de vrijmarkt in lombok en 's middags terrashangen in Loosdrecht.

Ik denk dat ik lekker hier kom kijken. Dichtbij en mooi te combineren met de vrijmarkt in lombok en 's middags terrashangen in Loosdrecht.

Ik neem aan Jos dat je net als altijd opnames maakt van de show, dat zou ik helemaal top vinden omdat ik deze dag in Hilversum ben en deze show dus zal moeten missen.

Ja hallo zegh!
Dan stop ik met filmen. Is zo slecht voor m'n ego.
Dat krijg je met die mannen die de lengte van hun geslacht moeten compenseren met de grote van hun foto- en/of video-apparatuur..:-)

Jack, see you there!

Ja hallo zegh!
Dan stop ik met filmen. Is zo slecht voor m'n ego.
Dat krijg je met die mannen die de lengte van hun geslacht moeten compenseren met de grote van hun foto- en/of video-apparatuur..:-)

Jack, see you there!

de grote zegt niet alles. ligt eraan wat je er mee doet.
Deze dag ben ik ook aanwezig in Loosdrecht.

We gaan er gewoon een gezellige dag van maken.
Donald en Vin hebbe van mij de inzet lijst al gekregen en waren er content mee.
We hebben een paar bommentje meer dan vorig jaar ( kleine 200 ) en Donald had een andere finale in zij n hoofd dan jullie gewend zijn.
Ik heb Do en Vin lekker de vrije hand gegeven met het maken van de show met de spullen die ik ter beschikking heb gekregen.
Ik heb eens besloten me alleen met het techische gedeelde te bemoeien en de voor bereiding.

hé dieter,

Als donald en vinnie de show gaan maken,wordt het eindelijk een keertje wat.....hahahah

Back
Bovenaan