Lommel 8-1-2011

RedBaron

Pyroworld
waar: Lommel, belgië
tijdstip: 19:30
firma: Vangelabbeek (??)
kaliber: professioneel

extra info:

LOMMEL (ANP) - Het Belgische Lommel, 30 kilometer onder Eindhoven, steekt pas op 8 januari zijn nieuwjaarsvuurwerk af. De gemeente besloot het spektakel te verplaatsen wegens de dichte mist in de nacht van 31 december op 1 januari.

Rond acht uur op oudejaarsavond is wat vuurwerk afgeschoten, maar de hoge pijlen waren niet te zien. Daarop werd besloten de vuurwerkshow uit te stellen, aldus een wethouder van Lommel maandag in de Vlaamse krant Het Belang Van Limburg.

De lasershow ging wel door. Daar kwamen ondanks de mist zo'n duizend belangstellenden op af.

ik ga er ook heen, is daar nog een vuurwerkshop in de buurt? waar ik even een bezoekje kan brengen?

groetjes,

Let bij die winkels wel op:
Het is zaterdag, dus als ze al open zijn zullen ze zeker niet na 17:00 open zijn.
Het is Januari, oud & nieuw is net geweest, wie weet of ze nog voorraad hebben...

Zelf maak ik er een tripje Olen aan vast :)

oké, ja het word voor mij toch alleen kijken, ik ga met me vader (moet toch vervoer hebben hé)

ik wil zo graag wat kopen maarja. :p

Show geschoten op muziek.

Max. kaliber: 3 inch
verder bestaat de show uit: mines, tails, single shots, en cakes.
tijdsduur: ca. 20 minuten

bron: Vangelabbeek

Let bij die winkels wel op:
Het is zaterdag, dus als ze al open zijn zullen ze zeker niet na 17:00 open zijn.
Het is Januari, oud & nieuw is net geweest, wie weet of ze nog voorraad hebben...

Zelf maak ik er een tripje Olen aan vast :)

Frankie heeft eigenlijk altijd wel voorraad, maargoed, Olen is dan ook direct een flink stuk verder rijden.
Ik zal eens kijken zou echt top zijn namelijk als ik ook effe een tripje naar Olen kan regelen

Ik ben hier ook present. Aangezien dit een leuk budget is (thans vorig jaar was dat nog zo) ben ik eens benieuwd wat de heren uit Lanaken hier gaan doen. Het is op muziek.. dus ik ben benieuwd...

@ jack

hier gaan we weer met je rot pessimisme, je kan het gewoon niet laten vriend, wat mij betreft blijf je lekker op je gat thuis liggen
je begint hier direct over budgetten etc, je vertelt er niet bij dat in het budget ook een lasershow zat die verleden zaterdag heeft plaatsgevonden dus als je iets post zet dat ook de juiste info aub

Ik heb toch ook niet geschreven over aartselaar de die heren van DBK er iets te bakken hebben gezet?

aan al de rest jullie zijn allemaal welkom

Volgens mij is RedBaron iemand die juist tamelijk onbevooroordeeld naar shows toegaat.
Je kunt het ook positief bekijken: De show wordt goed gefilmd, dus heb je mooi naslagwerk van wat je beter kunt doen of al erg goed hebt gedaan.

Sussec iig met de voorbereidingen!

groeten, Jos

Ben hier ook aanwezig. De laatste keer dat ik deze firma aan het werk zag, was in 2007. Was toen volgens mij ook het oudejaars vuurwerk wat toen verzet werd.
Ben ook benieuwd wat we te zien krijgen.

@ jack

hier gaan we weer met je rot pessimisme, je kan het gewoon niet laten vriend, wat mij betreft blijf je lekker op je gat thuis liggen
je begint hier direct over budgetten etc, je vertelt er niet bij dat in het budget ook een lasershow zat die verleden zaterdag heeft plaatsgevonden dus als je iets post zet dat ook de juiste info aub

Ik heb toch ook niet geschreven over Aartselaar de die heren van DBK er iets te bakken hebben gezet?

aan al de rest jullie zijn allemaal welkom

Ik snap jou niet hoor het lijkt wel alsof je bang bent voor mijn mening in zake je show(s)? Ik heb toch niks negatiefs gezegd, of wel ? Je haalt er meteen Aartselaar bij wat heeft die met jou vuurwerk te maken van aankomende Zaterdag?

om te beginnen is Aartselaar een zeer klein budget tegenover waar jij Zaterdag mee aan de gang gaat. Die lasers zaten er vorig jaar ook bij, als mede gasvlammen (Die jij misschien nu niet hebt) en geluid. Daar bij staat in de openings post toch duidelijk vermeld door mij dat er al een lasershow geweest is?

Of moeten wij hier met zn allen echt bevreesd zijn op een teleurstelling a.s Zaterdag omdat je nu al meteen zo fel uit de hoek komt op voorhand nu al? Je laat je zelf erg kennen vind ik Joeri. ik zeg hier alleen maar, zonder ook maar een oordeel voor af te hebben, dat ik benieuwd ben waar je mee komt een Zaterdag. En dat heb ik overigens voor iedere vuurwerk waar ik heen ga: Ik ben benieuwd wat het gaat worden! Daar is niks pessimistisch aan

Het is ook wat Heartworm hier al aan geeft het is onbevooroordeeld en ik zal het ook netjes filmen ( zoals ik dat bij iedereen doe). Je kunt er zelfs een DVD van krijgen als je dat graag zou willen. :)

Hey jack

ik heb helemaal geen schrik voor zaterdag, heb nooit schrik gehad voor welk evenement dan ook.

het zal voor iedereen een leuke show zijn met apparte variaties een mooie items

en natuurlijk heb ik interesse in een dvd erna.

maar het zal ook een andere show als verleden jaar worden, dat is ons zo gevraagd

21 minuten vol vuurwerk

ik vond gewoon de toon in je berichtje zo "van ik ben benieuwd wat de heren van vangelabbeek hier gaan brengen en het is op muziek ik ben benieuw....." overkomen als het zal weer niets worden

mischien dan verkeerd geinterpreteerd

Dat heb je zeker verkeerd geïnterpreteerd Joeri, dat heb je zeker. Zou een ander bedrijf het gehad hebben zou de zin er ongeveer het zelfde uit gezien hebben.

Zoals gezegd we komen zaterdag kijken. en dan hopen we een toffe show te mogen zien van je. :)

Wat enkele verkeerd geinterpreteerde zinnen al niet teweeg kunnen brengen :D
Zo zie je maar weer dat een goede uitleg wat je bedoelt altijd goed en verhelderend werkt...

Heren Vangelabbeek: Veel succes met de opbouw e.d. en voor de mensen die hier naartoe gaan: veel plezier met kijken !

:bye:

Hey jack

ik heb helemaal geen schrik voor zaterdag, heb nooit schrik gehad voor welk evenement dan ook.

het zal voor iedereen een leuke show zijn met apparte variaties een mooie items

en natuurlijk heb ik interesse in een dvd erna.

maar het zal ook een andere show als verleden jaar worden, dat is ons zo gevraagd

21 minuten vol vuurwerk

ik vond gewoon de toon in je berichtje zo "van ik ben benieuwd wat de heren van vangelabbeek hier gaan brengen en het is op muziek ik ben benieuw....." overkomen als het zal weer niets worden

mischien dan verkeerd geinterpreteerd

den dat je het dan fout hebt gedacht, ik vind het juist heel nieuwsgierig overkomen, ik ben zelf ook benieuwd erna..

Back
Bovenaan