Lochem 11-12-2008 (demo)

moontan

VWC lid
Waar: Lochem
Wanneer: 11 december 2008
Wie: nog niet bekend
Opdrachtgever: Intratuin
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip: 20.00 uur
Collecties: Schuurmans

vuurwerkshow2008.jpg

Nou... ik dacht, ik ga even kijken om misschien nog wat tijdens de happy hour te kopen (vorig jaar 40% korting op de Wolff!).
De Excellent Collectie kan ik maar één ding over zeggen. Waardeloos. Veels te duur. De Thunder leek trouwens op de Hidden Misille Base van Skyline. Deze vond ik voor 14,95 dan nog wel oké.
Van de Diamond Collection waren sommige dingen nog wel leuk alleen hier ook weer de prijs.... erg duur. Laten we het maar niet hebben over die 2in1 cake van 129,95. Ik zie het er totaal niet aan af.
Ik snap het echt niet.......

Nou... ik dacht, ik ga even kijken om misschien nog wat tijdens de happy hour te kopen (vorig jaar 40% korting op de Wolff!).
De Excellent Collectie kan ik maar één ding over zeggen. Waardeloos. Veels te duur. De Thunder leek trouwens op de Hidden Misille Base van Skyline. Deze vond ik voor 14,95 dan nog wel oké.
Van de Diamond Collection waren sommige dingen nog wel leuk alleen hier ook weer de prijs.... erg duur. Laten we het maar niet hebben over die 2in1 cake van 129,95. Ik zie het er totaal niet aan af.
Ik snap het echt niet.......

Helemaal mee eens....het enige product waar ik over te spreken was de fontijn die ze als laatste afstaken. Goede hoogte en helder witte kleur...maar mede door prijs van 18,95 laat je ook deze staan.
Schuurmans doe eens iets aan je prijsbeleid:frusty:

Back
Bovenaan