pyrofreak1819
VWC lid
Niks te zien op a77 13:37
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gronau niks gezien vandaag
Gronau niks gezien vandaag
Nee helaas niks, was geen vrachtwagen gekomen. Hopen dat er mensen zijn die morgen gaan en kunnen melden dat ie er wel is…Je bestelling bij FWW nog meegekregen?
Alsof daar genoeg blauw voor is. Grote grenswegen kan je evt kontrole hebben.Weet iemand of er ook ergens vermoedelijk geen controle zal staan bij Arnhem in de buurt?
Of is echt elk weggetje van Duitsland naar NL overmorgen bezet met blauw-witte auto's?
Download de app Range. Daar staan alle politie controles op. Super goede app
“U mag maximaal 25 kg consumentenvuurwerk vervoeren in 1 auto. Het maakt dan niet uit met hoeveel mensen u in de auto zit. U mag niet meer dan 25 kg vuurwerk per adres in huis hebben. Meer dan 25 kg is onveilig voor u en voor uw buren.”
Aldus rijksoverheid.. Ik haal morgen vuurwerk bij Vuurwerk Langenberg over de grens, waaronder de Triple X van Magnum. Nu is deze zelf al 30+kg. Hoe zit dat? Deze wordt ook in Nederland verkocht, als je naar bovenstaande regels kijkt zou je dit toch niet eens mogen vervoeren/in huis hebben? Kan iemand mij vertellen wat ik hier mis of hoe dit precies zit?
“U mag maximaal 25 kg consumentenvuurwerk vervoeren in 1 auto. Het maakt dan niet uit met hoeveel mensen u in de auto zit. U mag niet meer dan 25 kg vuurwerk per adres in huis hebben. Meer dan 25 kg is onveilig voor u en voor uw buren.”
Aldus rijksoverheid.. Ik haal morgen vuurwerk bij Vuurwerk Langenberg over de grens, waaronder de Triple X van Magnum. Nu is deze zelf al 30+kg. Hoe zit dat? Deze wordt ook in Nederland verkocht, als je naar bovenstaande regels kijkt zou je dit toch niet eens mogen vervoeren/in huis hebben? Kan iemand mij vertellen wat ik hier mis of hoe dit precies zit?
Dat zal die blauwe weinig schelen helaas. De ene agent laat je met 30kg in een goede bui doorrijden.
Maar grote kans dat je het kwijt bent wanneer ze je eruit pikken.
Je mist niks, deze bestaat in principe uit 2 compounds. Afhalen met 2 volwassenen mag dus (25kg per persoon). Vervolgens zou je elke compound dus los moeten vervoeren in 2 verschillende auto's .
Bedankt voor je antwoord, niet eens een heel gek idee om voor de zekerheid te doen.
00.58u Emmerich dusMeerdere controles bij Emmerich momenteel, wees voorzichtig als je daar langs komt![]()