Black Thunder - Tristar

Onlangs deze geschoten met aansluitend de titanium salute. Vond de black thunder net wat doffer knallen, gaan ook iets lager dan de titanium salute.

Onlangs deze geschoten met aansluitend de titanium salute. Vond de black thunder net wat doffer knallen, gaan ook iets lager dan de titanium salute.

Ik zei het toch :) Deze gaat net dat tikkie harder en is bovendien ook een stuk goedkoper in de aanbieding / met karton korting.

Deze ook gehad. Wat is deze hard zeg, abnormaal gewoon. Zelf nog nooit zo'n harde knalcake meegemaakt.
Filmpje volgt.

Kan ze ook zeker aanraden. Gelukkig ook hiervan nog een half kartonnetje in de bunker laten liggen.

Mijn gevoel zegt nog net wat harder dan de titanium Salute van piromax.

Kan ze ook zeker aanraden. Gelukkig ook hiervan nog een half kartonnetje in de bunker laten liggen.

Mijn gevoel zegt nog net wat harder dan de titanium Salute van piromax.

Nogmaals, ik zei het toch :D

Lijken wel flinke F3 saluutjes. Harder en goedkoper dan Piromax TS.

Nogmaals, ik zei het toch :D

Lijken wel flinke F3 saluutjes. Harder en goedkoper dan Piromax TS.
Ik zal voortaan vaker naar je luisteren Daan. :idea:
Haha ongelofelijk hoe hard deze waren, echt bizar. Wij hadden ze tussen 3 flats in gestookt dus het geluid kon geen kant op, moest echt even achter mn oren krabben. Filmpje volgt nog

@Bonzo: nog bedankt :thumbsup:

Komt er dit jaar zeker weer bij, verwerkt in project van 2x2

Echt super salute cakes knallen erg hard voor het formaat 1x de black strike die eindigt met een salvo en 4x de black thunder tegelijk

Zo dan, dat klinkt niet verkeerd zeg. Mooie echo ook. Met 4 stuks tegelijk geeft het nog behoorlijk wat herrie.

Nog nooit in actie gezien, maar als ik zo alle reacties lees en alle filmpjes zie dan moet dit toch wel een topper zijn. Blijft toch erg jammer dat we dit soort cakes niet in NL kunnen kopen.

Deze vergeleken met de pyromax salute cake.
Deze gaat net zo hard.. en geen ploppers en de knal is veel consistenter.
Deze wint in mijn optiek!

Het blijft echt een geweldig salute blokje, onbekender doordat de hype op de Piromax Titanium Salute ligt terwijl deze net iets harder gaat en heeft amper tot geen ploffers. Ongelofelijk dat dit in 20mm kan.

Samen met de Explode 16 geschoten

Back
Bovenaan