Limited Edition 3 [Compound]

Inderdaad een dikke 10! Wat een prachtbox. Schitterende kleuren en ook dat ghosteffect is echt heel netjes. Aanrader!

Wat baal ik ervan dat mijn dealer deze niet meer kon bestellen. Komt dit jaar gegarandeerd in de straat te staan. Bedankt mannen voor de filmpjes

Heerlijke compound dit. Veel kleur en verschillende soorten effecten. Eind dit jaar komt deze er zeker weer!

Mooie effecten, grote spreiding en die kleuren in de tweede cake waren absurd. Qua tempo de beste compound box, geen pauze maar aan een stuk door rammen

Deze was trouwens echt kneitervet voor het geld, had wel flink last van overslag denk ik maar voor de afmetingen van dit mini boxje echt top!

Dit was voor mij de verrassing van de avond! Enorm harde burst en toch een mix tussen rammen en prachtige effecten zoals het red ghost effect. Genieten!

Heb deze alvast besteld voor komend jaar (€52,50).
Misschien dat ik cake 1 en 2 met elkaar omwissel...

Super blokje inderdaad, die laatste cake graag los uitbrengen Evo! Of een 30mm versie daarvan ;-) Mooi om te zien wat een blokje van iets meer dan een kilo kruit kan doen :)

Super blokje inderdaad, die laatste cake graag los uitbrengen Evo! Of een 30mm versie daarvan ;-) Mooi om te zien wat een blokje van iets meer dan een kilo kruit kan doen :)

De laatste cake bestaat los in een 36sh variant! De Fast or Furious 7.

F&F 7 is 25 shots met 325 gram nem. En zeer goedkoop te scoren links en rechts! Staat niet meer op de inkooplijst van evo... uitloopproduct dus. Zonde, hij is prachtig!

Ooh ja 25sh, ik heb 'm zelf nog gehad..:bonk: Dan is het dus eigenlijk exact deze cake alleen is de gene uit de Limited geloof ik sneller.

Wat me opviel was dat op de filmpjes van de Color Ghost ie heel matig was vergeleken met de 1e cake uit de Limited Edition 3. Die was in de straat echt gigantisch voor 25mm!

F&F heeft nog wel een mooie strobe tail als toevoeging. Die zou eigenlijk in 30mm uitgevoerd moeten worden

Vond deze op basis van de chinafilm al goed maar op straatfilms nog veel beter. Eigenlijk niet normaal wat ze uit 1kg nem kunnen halen op vandaag. Heb deze vandaag 2x besteld

Back
Bovenaan