Limited Edition 3 [Compound]

Als je meer als voldoende budget hebt zou ik gaan voor wat dikkere compounds zoals bijv mega willows, en dan kan je deze er nog bij pakken.
Bij een wat kleiner budget waarbij je eigenlijk geen grotere compounds kan aanschaffen heb je hiermee alsnog een super leuke compound.

Dit is inderdaad niet mijn eerste keus product, dat zou de Limited box 1 bijvoorbeeld wel zijn. Maar ik heb me laten verleiden door een mooie actie, dus deze box zit alsnog in m'n collectie dit jaar. Het is verder wel echt een prachtige box en ik ben benieuwd hoe ie dan op een winkeliersdemo presteert. Het is een kleiner kaliber dan de andere Evo boxen ( 25mm ).

Dit is inderdaad niet mijn eerste keus product, dat zou de Limited box 1 bijvoorbeeld wel zijn. Maar ik heb me laten verleiden door een mooie actie, dus deze box zit alsnog in m'n collectie dit jaar. Het is verder wel echt een prachtige box en ik ben benieuwd hoe ie dan op een winkeliersdemo presteert. Het is een kleiner kaliber dan de andere Evo boxen ( 25mm ).

Vind alleen de ltd1 en de ltd3 niet te vergelijken. De ltd1 is 100shots 30mm terwijl deze 'slechts' 75shots heeft en 25mm is

Mooi bakje ook hoor deze. Eigenlijk zijn ze alle drie bloedmooi. Hmm.. alle drie dan maar? Haha

Ben ook wel blij dat ik em heb, zeker voor de 5 tientjes die ik ervoor betaald heb. Moet zeggen dat ie er op de film van fausto wel heel lekker uitziet, misschien omdat die film er het meest uitziet als een straatfilmpje compleet met lantaarnpaal.

Prachtige samenstelling en behoorlijke wat geweld uit de klein compound. Schiet lekker rustig in het begin

Back
Bovenaan