Limited Edition 1 [Compound]

Echt heel mooi product hoor zo dan he. Ik gok eigenlijk nooit meer op nieuwe producten aangezien we een aantal keer flink teleurgesteld zijn dus ik mag nog een jaartje wachten op deze box. Als de freakacties weer beginnen in jan/feb dan meteen maar bestellen.:thumbup:

Oke gokje:

Cake 1: Cake 1 van Solar Storm
Cake 2: Nieuwe cake? Of Cake 1 Garden Party 2 modified?
Cake 3: Cake 1 Garden Party 3
Cake 3: Cake 6 Garden Party 1

Kijk en vergelijk :) Vind deze erg mooi!

klopt volgens mij wel idd....dus eigenlijk allemaal bestaande cakes....wel handig ivm CE :wink:

verschilt enorm qua prijs zie ik. 120 bij de ene en 80 bij de andere. Alleen daar weer uitverkocht. iemand nog een goed adresje? mag NL of DE zijn

Ben heel benieuwd naar deze compound! Wel apart dat deze box vierkant is en niet langwerpig zoals die word aangeboden en hier op het forum staat. Op de labels staat wel dat het om de limited edition 1. We gaan het beleven :D

Deze was DIK! Gelijk aan de demo bij Orthen. Finale met crackling was geweldig en het kruipende goud in cake 1 bleef prachtig hangen met het weinige wind.

Mooie box maar had m beter verwacht... 1e cake vond ik erg goed en daarna vond ik m minder worden, en dan vooral de cake met de spinning tails... kleine boeketten en de burst was ook niet hard. De Big Momma deed het met zijn 36 schoten per cake beter.

Laatst bewerkt:
Mooie box maar had m beter verwacht... 1e cake vond ik erg goed en daarna vond ik m minder worden, en dan vooral de cake met de spinning tails... kleine boeketten en de burst was ook niet hard. De Big Momma deed het met zijn 36 schoten per cake beter.

Dat is balen, had je volgens mij toch echt een maandag ochtend exemplaar. Bij mij in de straat dikke klappen en flinke spreiding. Vond het een leuke cakebox maar denk niet dat die volgend jaar weer op de lijst komt

Hierbij een filmpje

Dat denk ik niet. 1e cake was echt gaaf met dat kruipende goud! Boeketten waren ook onwijs groot. En bij de 2e werden de boeketten een stuk kleiner en was de burst ook minder (had meer een massive effect grote verwacht), en de 3e en 4e cake waren gewoon weer goed. Van de 2e cake had ik meer verwacht, viel een beetje in het niet bij de rest. Verder is dit een goeie en gave cakebox hoor waar je zeker geen miskoop aan doet! Al vind ik dit persoonlijk wel een box die beter geschikt is voor een rustig tijdstip en niet om 0:00u.

Laatst bewerkt:
Wij hebben genoten van deze box. Inderdaad, cake 2 had iets grotere/vollere boeketten mogen hebben, maar verder een perfecte box. Vooral het kruipende goud in cake 1 en de chaos in cake 4 zijn geweldig.

Werkelijk een schitterende bak. Hele mooie en grote boeketten en een dikke burst. Een regelrechte topper wat mij betreft! :D

Iedereen in de buurt was er ook erg over te spreken! :handsup:

Back
Bovenaan