Limited Edition 1 [Compound]

Oeh deze is mooi.
Die 3e cake De overgang van die red fury in blue naar die blauwe spiderfloss :)Die 2e cake past ook wel in de nieuwe rambam :)

Dit is vrijwel dezelfde box als de Anniversary box van Pangu. Alleen cake 2 heeft bij de Pangu Box Spinners. En de Pangu box is geen Compound. Zit te twijfelen voor welke ik moet gaan. Tips?

Als je helemaal geen vertraging wil zou ik de pangu nemen. Om zelf door te lonten.Al weet ik niet zeker of er in de limited box 1 veel vertraging zit.

Als het inderdaad de cakes uit de Garden Party en een Solar Storm zijn dan kan ik hem overslaan want die heb ik al. Goed om te zien dat ze variëren met de cakes om zo een nieuw product op de markt te zetten met vertrouwde en bewezen cakes, geen verkeerde zet!

Zag op site bij freakpyromaniacs filmpje van limited box tijdens demo

En wat dacht je toen? Wat voor een gevoel kreeg je er bij?

Dat je op een andere site een film hebt gezien is natuurlijk net zo behulpzaam als zeggen dat je een product niet koopt zonder verdere toelichting.

Heeft iemand al een filmpje van deze prachtige box op een demo? Wou deze gaan bestellen bij bredavuurwerk o de freaksite. Maar nadat de site offline is geweest zijn sommige prijzen verhoogd tot mijn spijt.

Net gezien op de demo van Plaggenmarsch, wat een dikke bak zeg! Vond het de beste van de avond. Dikke burst en enorme spreiding. Even kijken of hij goed op film dan komt die binnenkort online.

Back
Bovenaan