Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hossa en we knallen weer gewoon verder! De Blue Thunder 60 shots van Evolution, helaas het lontje verkeerd om aangestoken of die chinezen hebben zich vergistEnfin.. enjoy!! Morgen woensdag lekker de week doormidden.
Groettekes!
is deze leuk?
Zoek nog een knalbak om de avond mee te starten 18:00uur..
Misschien kan ik dan nog wat regelen met de dealer van mijn freakactie/voorverkoop![]()
Wat is dat voor een fanshape ding ertussen eigenlijk? Wat een joekel man, daar schiet je omstanders mee omver. Haha.
De JW1000 is toch 13sh, maar ik tel hier iets van 20? Zou daar wel eens een filmpje van willen zien.
Witte wa! We doen gewoon ns effekes unne weekendrammer online! Twee keer de Golden Tears das nog es knallen! Niks black friday gewoon Gold SundayBam Jonguh!
Groettuh!
@Hout86 als je deze maand nog naar Loots gaat vergeet ons bonnetje niet uit te printen voor n gratis pakkie megatresk!![]()
Hindoerol 2000 voor 2 tientjes? Gewoon zelf in elkaar flantsen BAM! We hebben 5 x 400 shots thunderbomb aan elkaar en op elkaar gemaakt en getest, het resultaat een mooie hindoerol 2000 shots! Kijk zelf maar![]()
Groetjes LVT!