Limburgs Vuurwerk Team

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Voor iedereen alvast super fijne feestdagen toegewenst en natuurlijk hopende dat iedereen zijn kruitstress een beetje onder bedwang kan houden! Wij gaan nog even verder mogen aan de LVT mega compilation deze komt 27 Dec online omdat LVT 10 jaar op youtube bestaat :) Geniet nog even van dit lekker flowerbedje..

Groettekes LVT

De beste mensen de beste wensen!! Iedereen veilig doorgehouden?? Wij wel in ieder geval niks geks gebeurd en alles is veilig verlopen :) Vandaag de Supernaut 2 maar eens online knallen!! Dik flowerbed van 288 shots kijk zelf maar!

Groettekes LVT

Bad boys Bad boys What u gonna do? What u gonna do when they come for u? Leuk assortiment van 12 x 16 shots cakes van Vulcan Vuurwerk

Check t uut! Groettekes LVT

Jullie weten vast wel wat er allemaal met Ruben aan de hand is? Had zijn compilatie video al laat op YT gezet en nu blijkt waarom, en nu is die video weer verwijderd?

Ik doelde meer op het kanaal van Ruben maar ook andere kanalen die zwaar illegaal vuurwerk promoten of onverantwoord met vuurwerk omgaan mogen aangepakt worden. Je ziet toch dat zaken door jeugd overgenomen worden omdat het stoer overkomt.

Ik doelde meer op het kanaal van Ruben maar ook andere kanalen die zwaar illegaal vuurwerk promoten of onverantwoord met vuurwerk omgaan mogen aangepakt worden. Je ziet toch dat zaken door jeugd overgenomen worden omdat het stoer overkomt.

LVT steekt ook illegaal vuurwerk af op hun kanaal en ze knutselen mee op Ruben zijn video's. Wat is het verschil dan?

Er is in dat opzicht geen verschil denk ik. Het kanaal van LVT volg ik niet en kan dus ook niet oordelen over de inhoud. Maar mochten zij dezelfde content hebben als meneer Koet mogen ze ook dit kanaal opdoeken wat mij betreft.

Ik zal ongetwijfeld mensen tegen hun hoofd stoten met mijn opmerking maar in mijn ogen zijn dergelijke video's alleen maar koren op de molen van de vuurwerkhaters.

Er is in dat opzicht geen verschil denk ik. Het kanaal van LVT volg ik niet en kan dus ook niet oordelen over de inhoud. Maar mochten zij dezelfde content hebben als meneer Koet mogen ze ook dit kanaal opdoeken wat mij betreft.

Ik zal ongetwijfeld mensen tegen hun hoofd stoten met mijn opmerking maar in mijn ogen zijn dergelijke video's alleen maar koren op de molen van de vuurwerkhaters.

Nou dan zijn we het met elkaar eens :) Net als die kleuters van Pyrofreaks4life

Van mij mogen ze al die lui opdoeken
Koet, LVT, Pyrofreaks4life en die gasten die gasten van PTD die alleen maar minderjarige jochies om zichzelf heen verzamelen om vuurwerk af te steken. Die lui weten de boel goed te verzieken door jeugd aan te sporen onverantwoord met vuurwerk om te gaan.

Het word steeds gezelliger op vwc zeg!
Eerst de hypocriete moraalridders en nu zelfs mensen die Lvt het liefst zien vertrekken.
Lvt is juist een van de weinige kanalen waar het voornamelijk om het vuurwerk draait en niet om het aantrekken van zoveel mogelijk 12 jarige abnonees.

Met alle respect, maar dan moeten ze ook kanalen zoals AW fireworks en Pyroboy ZB verbieden en zo zijn er nog tientallen kanaaltjes waarbij je de meest idiote dingen ziet.

Maar volgensmij zitten we hier in het video topic van LVT. Dus graag weer on-topic.

Ik ben het volledig met je eens dat ook die jongens lekker op moeten doeken. Alle genoemde pagina's tonen zowat alleen maar illegaal vuurwerk of gesknutsel met vuurwerk
De Branche zet zich in voor een beter en beheersbare jaarwisseling en deze groepen profileren zich naar buiten alleen maar met illegaal vuurwerk. Om de traditie te behouden moeten we het illegale niet meer promoten en vooral op de legale tour gaan. En ja, ook LVT valt hieronder..
Het word steeds gezelliger op vwc zeg!
Eerst de hypocriete moraalridders en nu zelfs mensen die Lvt het liefst zien vertrekken.
Lvt is juist een van de weinige kanalen waar het voornamelijk om het vuurwerk draait en niet om het aantrekken van zoveel mogelijk 12 jarige abnonees.

Back
Bovenaan