Limburgs Vuurwerk Team

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Omdat we al onze fans en kijkers zo kunnen waarderen hebben wij een give away actie op touw gezet. Normaal kennen jullie ons natuurlijk van de vuurwerk video's maar vandaag is dat eens even anders.
Er zijn 43 prijzen te winnen, dus voor iedereen genoeg kans! Wat moet je doen? Gewoon de video kijken :)

Groetjes Limburgs Vuurwerk Team

Vandaag wordt het een vies winderig dagje buiten, dus blijf vooral binnen en kijk vuurwerk video´s :D We hebben weer iets lekkers online gezet uit Polen. Dit keer de TB20 Executor van Tropic. Enjoy!

En we knallen de week weer doormidden! Dit keer met zeer illegale mini strijkers van weco en beko. We zetten ze eens tegen elkaar op en kijken wie het hardst knalt! Kijken jullie mee?

Groettekes Limburgs Vuurwerk Team

En jahoor vandaag hebben we de 13.000 abonnees aangetikt!! Om dat te vieren hebben we vandaag niet een maar twee video's op het programma! Als eerste de skyscraper en als tweede mogen jullie kiezen.. nog een cakeje van tropic of een video van de scorpio's??

Jullie mogen kiezen :)
Op naar de 15.000 abonnees!!

Enjoy the video!

Leuke cake, kan het zijn dat ik deze ook bij Salon Roger gezien heb ;) hebben nieuwe producten dus ik zeg doe nog maar een cakje wellicht kies ik hem ook ;)

En we knallen de week gewoon weer door midden! Dit keer met de hardste knaller van België! De scorpio genaamd :)

Tot de volgende weer!

Ach en we doen er gewoon nog een omdat het weekend is!! Laten we lekker het weekend in knallen met de jorge jw408! Dik crackling blokje met bijna een kilo kruit op 49 shots! Lekkah :D

The Titan sommige van jullie kennen hem al, sommige niet! Vandaag deze lekkere rambak online met 4 x 35 shots! Heeft deze nog meer uitleg nodig?? Nee :D Geniet ervan!

Ow oops shells mogen hier niet gepost worden :D
Naja voor jullie dan de uitslag van de give away!

Groettekes!

Bijna weekend dat moeten we vieren! Hoe kunnen we dat nou beter vieren dan met een lekker cakeje??
Vandaag de TB145 online van Tropic uit Polen, lekker cakeje!

P.s heb je de nieuwe skull thunder 900 al gezien??

2016-12-01 14.41.14.jpg

Groettekes!!

Back
Bovenaan