Limburgs Vuurwerk Team

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
En natuurlijk zijn er altijd liefhebbers voor romeinse kaarsen, alleen is dit weer net iets anders van Jorge. Het is een 60 shots 19mm romeinse kaars die leuke tails afschiet, zeker het bekijken waard :)

Groetjes!

We gaan vandaag weer eens lekker gek doen, het is vandaag allerheiligen en daarom hebben we besloten eens ZES video's online te knallen grin-emoticon:D En niet zomaar video's... nee nee lekker spul uit polen van onze vrienden van SUREX. Je hebt er vast wel eens van gehoord ze zijn vooral bekekend van hun klasse vuurwerkshows maar vanaf vandaag dus ook van hun top cakes! Hou ons dit topic vanavond in de gaten want er komen er zes online :D Met deze trappen we af:

Lekker salvo cakeje :D

Zo en de laatste drie staan ook online, morgen nog meer uploaden of wat zeggen jullie ervan??

Groettekes!

Jaja we gaan weer aan 'm vandaag, gister een kleine marathon met Surex cakes gedaan vandaag gaan we gewoon verder met nog 5 x 16 shots cakes van Surex dus hou je vast :) Lekker spul hoor! De rest komt straks online :)

Groetjes LVT!

Polen? Jazeker we gaan gewoon verder met Pools spul, na al die cakes van surex afgelopen week is het tijd voor een kofferbak unboxing vol met pools spul :) Lekker hoor!! Kijk zelf maar..

Groetjes Limburgs Vuurwerk Team

En we knallen de week weer lekker door de midden! Vandaag de spanish crackers van Salon Roger online gezet BAM jonguh!

Groettekes!

Handig kanaal om verschillende producten goed te zien voor je ze koopt! Vooral omdat het beeld aardig overeenkomt met de werkelijkheid, qua boeket grootte. Ga zo door!

Handig kanaal om verschillende producten goed te zien voor je ze koopt! Vooral omdat het beeld aardig overeenkomt met de werkelijkheid, qua boeket grootte. Ga zo door!

Bedankt voor je mooie compliment kerel! Wordt erg gewaardeerd, en super om te horen dat onze video's ook goed bruikbaar zijn tijdens je oriëntatie naar vuurwerk!

En vandaag weer een lekker cakeje erop gezet! De TB82 genaamd Astral! Mooie waaier uit Polen! Fijn weekend alvast!! Zondag dik profblokje online :)

Groetjes Limburgs Vuurwerk Team

Bedankt voor je mooie compliment kerel! Wordt erg gewaardeerd, en super om te horen dat onze video's ook goed bruikbaar zijn tijdens je oriëntatie naar vuurwerk!

Zekers.
Dank zij jullie heb ik een heel mooie drankset gekocht.
Lekker kleurrijk setje al zeg ik het zelf.

Ga zo door.

Zekers.
Dank zij jullie heb ik een heel mooie drankset gekocht.
Lekker kleurrijk setje al zeg ik het zelf.

Ga zo door.

Inderdaad ook een leuke set met harde burst toch? En dikke effecten zeer zeker :D

Vandaag weer even iets anders want het is weer zondag en dat betekend tijd voor weer een nieuwe video! Vandaag een 100 shots Profblok online gezet van Jorge namelijk de JW420, echt een mooi blokje met heerlijke effecten!

Wat vinden jullie ervan???

Fijn weekend!!

Back
Bovenaan