Lijstjes topic 2025/2026

Hierbij een oproep aan alle liefhebbers met een klein budget, deel je lijsten, zie vooral grootse lijsten voorbij komen maar niks is zo mooi als blij zijn met wat je hebt en kunnen genieten/gunnen van wat een ander heeft.
Duidelijk de "laatste" keer. Vroeger (vroegah) gingen de budgetten gemiddeld over een euro of 200. Nu zie ik lijsten van duizenden.

Duidelijk de "laatste" keer. Vroeger (vroegah) gingen de budgetten gemiddeld over een euro of 200. Nu zie ik lijsten van duizenden.
Ik maak mij er zelf ook schuldig aan want idd de 'laatste' keer en ik kan het toevallig hebben financieel op dit moment maar ik kan altijd zo genieten van bescheiden collecties die met evenveel plezier worden afgeschoten.

• Like
Waarderingen: ATF
Ik maak mij er zelf ook schuldig aan want idd de 'laatste' keer en ik kan het toevallig hebben financieel op dit moment maar ik kan altijd zo genieten van bescheiden collecties die met evenveel plezier worden afgeschoten.
Zelfde hier. Gelukkig financieel in een zeer goede positie en ben daarom volledig uit de bocht gevlogen. Maar kan mij de tijden toen ik 12 tot pakweg 16 was goed herinneren (nu 38)

Mijn lijst is ook af!

Riakeo exceptional - 188 shots - 30mm
Riakeo extraordinary - 160 shots - 30mm
Riakeo elegance - 96 shots - 30mm
Event golden autumn - 300 shots - 25mm
2x Event Box 4 Seasons 100 schots - 100 shots - 30mm
3x RUBRO Crash Box 100 schots - 100 shots - 25mm
2x RUBRO Blitz Bomber 120's compound - 100 shots - 25mm
The Armageddon - 392 shots - 25/33mm
The apocalypse - 409 shots - 20/25/33mm
2x Funke Fireworks Snowblind - 100 shots - 30mm
2x Gratis Master Of The Shows - 288 shots - 25mm
El Gato Vuurwerk Fiesta Grande Fantastico - 100 shots - 30mm
El Gato Fiesta Dorada - 100 shots - 30mm
El Gato Fiesta de Cracker 100 Shots - 30mm
El Gato Vuurwerk Fiesta La sinfonia colores - 100 shots - 30mm
Pryme Dakyn - 123 shots - 30mm
Iskra Line Startowac 86 Shots - 25/30mm
Funke Fireworks Corolla Blue - 100 shots - 30mm

Zijn er pyros die extra vuurwerk inslaan( ivm mogelijk vuurwerk verbod voor volgende jaarwisseling? Of door de jaar heen als we geen dag meer hebben om te stoken. Heb bij dit jaar egt een hamster gedrag gevoel. Statement maken tijdens elk feestje of verjaardag. Je favoriete voetbalclub word kampioen. Zijn er mensen die ook zo denken?

Compounds
Triplex 150shots 30mm
Triplex50 shots 49mm
State of alert 140 shots gratis artikel
Moonwalker 100 shots
Transbomber 120shots
Exlusive funky town 144shots
The commander 110shots gratis artikel
Skat box 75 shots

500 gram cakes
Golden tower 3 stuks
Brutal assortiment 4stuks
Cosmic fury driesprong
Wcked shagger 3x
King of action
Power 500
Riakeo 500 l
Cairo crackling
Whiplash
Time machine
Rotp 35shots
Toxic 30shots
Dream chaser 20 shots

Cakes
Heavy legends 2 stuks
Monster ride 1x
Special 5 cakes
Hakunamatata 6 cakes

Sierpotten
Great fontein 4 stuks
Twin peaks fontein 4x
Snow crystal
Fountain 888
Fountain 999
Cracklin mine

Wil nog par riakeo cakes erbij halen… en 2 compounds twijfels tussen riakeo beauty, blue lion en TDS400

Hier komt mijn lijst.. :d

Compounds:
Riakeo - Exquisite Fantasy
Riakeo - Peking Opera 100
Riakeo - Zodiac 2x
Riakeo - Gracefulness
Wolff - Darkwing Gold
Wolff - Tarantula
Wolff - Full Throttle
Lesli - Iro Kin Beauty
GBV - Whistling Rainbow 2x
Pangu - Colorful Night

Cakes:
Wolff - Golden Tower
Wolff - Climax
Wolff - Crazy Hornet 2x
Broekhoff - Double Elements
Broekhoff - Color Crossette 3x
Vuurwerktotaal - Orange Pride
Vuurwerktotaal - Crazy Flute
Vuurwerkmania - Monster Ride
GBV - Thunder Salvo 2x

En nog een pakje Big Color Orcs.

Met deze lijst ben ik wel tevreden al komt er tijdens de verkoopdagen altijd nog wel wat losse cakes en fonteinen bij :).

Hierbij een oproep aan alle liefhebbers met een klein budget, deel je lijsten, zie vooral grootse lijsten voorbij komen maar niks is zo mooi als blij zijn met wat je hebt en kunnen genieten/gunnen van wat een ander heeft.

Precies en waarschijnlijk geniet jij net zo hard als de mensen met een grotere lijst ❤️

Zeker en vooral ook kleinere lijstjes gewoon plaatsen,het idee en het gevoel verschilt niks of je nu 10 cakes hebt van bij elkaar 150 euro of 30 en dan 750euro aantikt of meer.
En dan nog een wijs gezegde:
Het gaat om kwaliteit,niet om kwantiteit,en dan heb ik het in dit geval over de gehele beleving,niet over het vuurwerk opzich.
Iemand die graag 6uur aan een stuk stookt is net zo gelukkig als degene die met 15 min klaar is,de beleving is het zelfde,je geniet en hebt lol,je ziet nu waarom je er de tijd en moeite in hebt gestoken om te vinden wat bij je budget past.

Het telt ook voor mij,vroeger had ik ook de mogelijkheid niet om "gek" te doen,nu wel.
Maar als ik zie wat bij mij gek doen is,en wat dat bij anderen inhoud ,met een wc rol vol gekocht vuurwerk,dan gaat t er bij mij dus nog niet echt "gek" aan toe :bonk:😂
En toch ervaar ik dezelfde lol als die personen met een pleerol vol met gekochte dingen 🥳

Wie het kleine niet eert,is......................... ( vult u die maar zelf verder in) ;-)

1x Event Sodom and Gomorrah
1x Total display 400
1x Thermal jewels
1x Professional 64
1x Big Bum
1X Meine Liebe
1x Titanium blast / Booming Tundra

1x Brutal assortiment
1x Supreme assortiment
1x Kingdome assortiment
1x Heavy legens Bomb XL assortiment
1x Bunga 5 assortiment

1x Gigawat 500
1x Neon Ghost
1xSupreme Vortex
1x Supreme Galaxy

Wel zoekende nog naar wat powercakes / compounds, het gros is 16-25MM.

Zeker en vooral ook kleinere lijstjes gewoon plaatsen,het idee en het gevoel verschilt niks of je nu 10 cakes hebt van bij elkaar 150 euro of 30 en dan 750euro aantikt of meer.
En dan nog een wijs gezegde:
Het gaat om kwaliteit,niet om kwantiteit,en dan heb ik het in dit geval over de gehele beleving,niet over het vuurwerk opzich.
Iemand die graag 6uur aan een stuk stookt is net zo gelukkig als degene die met 15 min klaar is,de beleving is het zelfde,je geniet en hebt lol,je ziet nu waarom je er de tijd en moeite in hebt gestoken om te vinden wat bij je budget past.

Het telt ook voor mij,vroeger had ik ook de mogelijkheid niet om "gek" te doen,nu wel.
Maar als ik zie wat bij mij gek doen is,en wat dat bij anderen inhoud ,met een wc rol vol gekocht vuurwerk,dan gaat t er bij mij dus nog niet echt "gek" aan toe :bonk:😂
En toch ervaar ik dezelfde lol als die personen met een pleerol vol met gekochte dingen 🥳

Wie het kleine niet eert, stond achteraan in de rij

Hier een kleiner budget,

Nog niet besteld helaas dus het zal niet veel worden. Geen ruimte voor compounds, ben altijd fan geweest van cakesets, Evolution Faiytail assortiment blijft de favoriet maar die vind ik nergens meer.

Lijstje (nog niet vast)
- Golden Tower
- Buurtassortiment 1.0 of Valk big19
- Hakunamatata

- Klein spul in de losse verkoop, nog 1 keer alle winkels van de afgelopen jaren bezoeken.. kan het nog steeds niet geloven

Hierbij het kortste lijstje ever (in dit topic) 😅

1 x Magnum Turbo Display Box 100 Shots
1 x Magnum Turbo Display Box! 200 shots
1 x Magnum Code of Honor 72 shots
1 x Rubro Blitz Bomber 120 shots

Wat mij betreft compounds met een heerlijk tempo! Toch een paar mooie minuten om 00:00 😎
Mijn lijstje (met nadruk op 'tje' 😅) toch compleet omgegooid.

1 x Exclusive Funky Town
1 x Nitro
1 x Dynamite
1 x Fountain Orchestra
1 x Midnight Mirage
1 x 100 shots Various (kon deze niet vinden op dit forum)

Iets meer cakes (en zelfs die toffe fontein) i.p.v. alleen compounds. Bovendien zit de volledige Code of Honor in de Funky Town 😎

Back
Bovenaan