Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Duidelijk de "laatste" keer. Vroeger (vroegah) gingen de budgetten gemiddeld over een euro of 200. Nu zie ik lijsten van duizenden.Hierbij een oproep aan alle liefhebbers met een klein budget, deel je lijsten, zie vooral grootse lijsten voorbij komen maar niks is zo mooi als blij zijn met wat je hebt en kunnen genieten/gunnen van wat een ander heeft.
Ik maak mij er zelf ook schuldig aan want idd de 'laatste' keer en ik kan het toevallig hebben financieel op dit moment maar ik kan altijd zo genieten van bescheiden collecties die met evenveel plezier worden afgeschoten.Duidelijk de "laatste" keer. Vroeger (vroegah) gingen de budgetten gemiddeld over een euro of 200. Nu zie ik lijsten van duizenden.
Zelfde hier. Gelukkig financieel in een zeer goede positie en ben daarom volledig uit de bocht gevlogen. Maar kan mij de tijden toen ik 12 tot pakweg 16 was goed herinneren (nu 38)Ik maak mij er zelf ook schuldig aan want idd de 'laatste' keer en ik kan het toevallig hebben financieel op dit moment maar ik kan altijd zo genieten van bescheiden collecties die met evenveel plezier worden afgeschoten.
Vind dit zooo typisch NederlandsHoly shit... daar zitten echt heel leipe boxen tussen. Even uit nieuwsgierigheid, wat heeft dit geintje gekost?![]()

.Hierbij een oproep aan alle liefhebbers met een klein budget, deel je lijsten, zie vooral grootse lijsten voorbij komen maar niks is zo mooi als blij zijn met wat je hebt en kunnen genieten/gunnen van wat een ander heeft.
Precies en waarschijnlijk geniet jij net zo hard als de mensen met een grotere lijst![]()

Hierbij een oproep aan alle liefhebbers met een klein budget, deel je lijsten, zie vooral grootse lijsten voorbij komen maar niks is zo mooi als blij zijn met wat je hebt en kunnen genieten/gunnen van wat een ander heeft.
Zeker en vooral ook kleinere lijstjes gewoon plaatsen,het idee en het gevoel verschilt niks of je nu 10 cakes hebt van bij elkaar 150 euro of 30 en dan 750euro aantikt of meer.
En dan nog een wijs gezegde:
Het gaat om kwaliteit,niet om kwantiteit,en dan heb ik het in dit geval over de gehele beleving,niet over het vuurwerk opzich.
Iemand die graag 6uur aan een stuk stookt is net zo gelukkig als degene die met 15 min klaar is,de beleving is het zelfde,je geniet en hebt lol,je ziet nu waarom je er de tijd en moeite in hebt gestoken om te vinden wat bij je budget past.
Het telt ook voor mij,vroeger had ik ook de mogelijkheid niet om "gek" te doen,nu wel.
Maar als ik zie wat bij mij gek doen is,en wat dat bij anderen inhoud ,met een wc rol vol gekocht vuurwerk,dan gaat t er bij mij dus nog niet echt "gek" aan toe
En toch ervaar ik dezelfde lol als die personen met een pleerol vol met gekochte dingen
Wie het kleine niet eert, stond achteraan in de rij
Wel zoekende nog naar wat powercakes / compounds, het gros is 16-25MM.
Ik zal tot het einde der tijden grondbloemen geweldig vindenWie het kleine niet eert,is......................... ( vult u die maar zelf verder in)![]()
Dat zeker,Ik snap je helemaal maar ook
Ik zal tot het einde der tijden grondbloemen geweldig vinden
Mijn lijstje (met nadruk op 'tje'Hierbij het kortste lijstje ever (in dit topic)
1 x Magnum Turbo Display Box 100 Shots
1 x Magnum Turbo Display Box! 200 shots
1 x Magnum Code of Honor 72 shots
1 x Rubro Blitz Bomber 120 shots
Wat mij betreft compounds met een heerlijk tempo! Toch een paar mooie minuten om 00:00![]()