Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook. Aan de ene kant ben ik een beetje jaloers maar aan de andere kant vraag ik mij af hoe je het in godsnaam thuis kunt verantwoorden... en aan jezelf natuurlijk.
Toch nog wat besteld:
2x Rainbow Twinkler ( Evolution )
4x Mama Mia ( Katan )
Wat een lijsten zeg benieuwd hoeveel hiervan daadwerkelijk is terug te zien straks op de collectie foto's![]()
Ondertussen heb ik zo vaak gedacht "die moet ik volgend jaar dan maar kopen" dat ik wel met een lijstje voor volgend jaar kan beginnen![]()
Ondertussen heb ik zo vaak gedacht "die moet ik volgend jaar dan maar kopen" dat ik wel met een lijstje voor volgend jaar kan beginnen![]()
Wat wil je daarmee zeggen?? Dat een aantal lijsten uit de duim zijn gezogen??
Nee dat het niet op 1 foto past!
Ik ook. Aan de ene kant ben ik een beetje jaloers maar aan de andere kant vraag ik mij af hoe je het in godsnaam thuis kunt verantwoorden... en aan jezelf natuurlijk.
Iedereen heeft een hobby en dat van ons is nou eenmaal vuurwerk, elk hobby kost nou eenmaal geld
Mijn lijst 48x junk
Elke hobby kost geld,das waar,maar ik zie hier was lijsten voorbij schuiven elk jaar weer,dat ik denk dat die personen elk jaar de staatsloterij moeten hebben gewonnen
Niet dat ik het iemand misgun hoor,absoluut niet,maar ik zelf (en vorig+ dit jaar al helemaal niet door allerlei tegenslagen) en ik denk een hoop anderen plaatsen hier hun kassabon lijstje echt niet bij
Zelfs t laatste lijstje hier is voor mij al anderhalf O&N.
Misschien als alles nou is goed blijft gaan hier,dat ik wellicht volgend O&N ook is "gek kan doen" voor mijn standaard.
Wel wil ik is wat vragen aan degene die een wc rol aan vuurwerk bestellen,waarom/welk criterium maakt of je een cake/box graag wil hebben voor O&N ?
Zijn dat de effecten,de luidste knallen,tijdsduur,je wilt de grootste/duurste box die er is ?
Of is het een mix van bovengenoemde ?