Lijstjes 2018/2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik update hem niet meer... wat tegenslag gehad helaas en vervolgens een meevaller. Mij zien jullie weer in het collectie foto topic als ik het allemaal thuis krijg haha

Toch nog wat besteld:

2x Rainbow Twinkler ( Evolution )
4x Mama Mia ( Katan )

Alsnog wat besteld, totale lijst is nu :

Cakeboxen:

1x Evolution Serenity
1x Evolution Fairytail Assortiment
1x Evolution Mega Willows
1x Evolution Acatenango
1x Evolution / FWS Limited Edition 1
1x Evolution RamBam 3.0
1x Fantastic Four ( Burn It )
1x Triple Freestyle Madness ( Vuurwerktotaal )
1x Valk Power Assortiment
1x Valk Cakebox 80 shots
1x Transbomber
1x Double Demolition

Losse cakes:

4x Angel Dust
2x Crackling Purple
1x Titanium Thunder
1x Happy Thunder Q
1x Evolution Coco Blue
1x Evolution Kilo Knaller Nr. 2
2x Rainbow Twinkler
2x Zena Mc Whistle
1x Zena Light Year
1x Rubro Turbo Clash Rockets
1x Rubro Heavy Legend 16
2x Crackling Sky
2x Pounding Napalm ( Vuurwerkmania )
1x Evolution Ruffneck
1x Venom Box ( Vuurwerkmania )
1x White Red Rebel
1x Monster Ride ( Vuurwerkmania )

10x Eccentric Shots
3x Red Dawn
6x Mama Mia ( Katan )
1x Katan Thunderking 40 stuks

Hierbij mijn schietlijst! Denk niet dat er nog wat bij komt, hooguit nog een (paar) mooie fonteinen.

Boxen:

- Acatenango
- Chronicles of Gold
- Transbomber
- Blinking Sky
- Double Demolution

Cakes:

- Crackling Chry
- Color Plum Coco
- Cyclone
- Secret Salute 2x
- DumBum 64s' knalcake
- Insane
- Cruelty 2x
- HFF Underground
- Hallucinator
- Return of the Phoenix 2x
- Viking
- Hades
- Yellow River

Fonteinen:

- Color Moon
- Vesuvius Vulkaan
- Crackling Crystal

Ondertussen heb ik zo vaak gedacht "die moet ik volgend jaar dan maar kopen" dat ik wel met een lijstje voor volgend jaar kan beginnen :tongue2:

Transbomber
Flash of the gods

3x heaven
Mayhem
Festival box
Evo Bomber

Garden party 1
On the beat

Gratis box (Orthen)

nog wat losse cakes :)
Crownmix
Snow white - voor mij de 18:"00uur opening na ratel spektakel
IMAGINARY ASSORTIMENT MEDIUM evolution

Pijlen pakket

Ik ook. Aan de ene kant ben ik een beetje jaloers maar aan de andere kant vraag ik mij af hoe je het in godsnaam thuis kunt verantwoorden... en aan jezelf natuurlijk.

Iedereen heeft een hobby en dat van ons is nou eenmaal vuurwerk, elk hobby kost nou eenmaal geld

Iedereen heeft een hobby en dat van ons is nou eenmaal vuurwerk, elk hobby kost nou eenmaal geld

zolang je het verspreid over het jaar koopt, valt het wel mee.
je moet natuurlijk niet alles in december kopen.

Daarbij, moet je het natuurlijk alleen doen, als je daar geld voor hebt. (of spaart, of opzij legt)

Elke hobby kost geld,das waar,maar ik zie hier was lijsten voorbij schuiven elk jaar weer,dat ik denk dat die personen elk jaar de staatsloterij moeten hebben gewonnen :D
Niet dat ik het iemand misgun hoor,absoluut niet,maar ik zelf (en vorig+ dit jaar al helemaal niet door allerlei tegenslagen) en ik denk een hoop anderen plaatsen hier hun kassabon lijstje echt niet bij :rolleyes:
Zelfs t laatste lijstje hier is voor mij al anderhalf O&N. :frusty:
Misschien als alles nou is goed blijft gaan hier,dat ik wellicht volgend O&N ook is "gek kan doen" voor mijn standaard.

Wel wil ik is wat vragen aan degene die een wc rol aan vuurwerk bestellen,waarom/welk criterium maakt of je een cake/box graag wil hebben voor O&N ?
Zijn dat de effecten,de luidste knallen,tijdsduur,je wilt de grootste/duurste box die er is ?
Of is het een mix van bovengenoemde ?

Ik heb dit jaar een aardig lijstje aan producten die ik verspreid over het jaar heb aangekocht waardoor je ook de kosten over het jaar spreid. Alles je alles bij elkaar optelt dan is het inderdaad een flinke kostenpost die ik nooit in een keer zal uitgeven.

De criteria van aanschaf is bijna allemaal gebaseerd op ervaringen en filmpjes die hier op het forum staan. Ik heb maar heel weinig producten van de nieuwe collecties. Het is een mix van sierlijk met chaos en verschillende effecten waarvan ik verwacht dat deze het mooi gaan doen in de straat.

De laatste toevoeging trouwens puur op emotie aangeschaft na berichten op het forum en als ik lees was ik niet de enige. Zena Shell Kit....

Elke hobby kost geld,das waar,maar ik zie hier was lijsten voorbij schuiven elk jaar weer,dat ik denk dat die personen elk jaar de staatsloterij moeten hebben gewonnen :D
Niet dat ik het iemand misgun hoor,absoluut niet,maar ik zelf (en vorig+ dit jaar al helemaal niet door allerlei tegenslagen) en ik denk een hoop anderen plaatsen hier hun kassabon lijstje echt niet bij :rolleyes:
Zelfs t laatste lijstje hier is voor mij al anderhalf O&N. :frusty:
Misschien als alles nou is goed blijft gaan hier,dat ik wellicht volgend O&N ook is "gek kan doen" voor mijn standaard.

Wel wil ik is wat vragen aan degene die een wc rol aan vuurwerk bestellen,waarom/welk criterium maakt of je een cake/box graag wil hebben voor O&N ?
Zijn dat de effecten,de luidste knallen,tijdsduur,je wilt de grootste/duurste box die er is ?
Of is het een mix van bovengenoemde ?

Het is denk ik voor de meesten een combinatie van alle punten die je opnoemt.

Voor mij persoonlijk is het gewoon een uit de hand gelopen hobby. De grootste / duurste box is aan mij niet besteed ik haal voor die prijzen liever een aantal gave 100 shots blokjes. En het ligt er natuurlijk ook aan waar je prioriteiten liggen. Ik geef bijvoorbeeld niks om vakantie dus mijn volledige vakantie geld pomp ik in het vuurwerk. Daarnaast leg ik iedere maand geld op zij om zo gedurende het jaar mijn bestellingen te kunnen plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan