Lights of Heaven 2.0 [Uitloop 2019]

44,75 is niet mis voor een 25-shots cake. Het moet wel een toppertje zijn dan!

Grappige is dat de Flying Serpents met twee euro per schot duurder is als deze cake ( deze kost 1,80 per shot) en over de flying Serpents zegt niemand (tot nu toe) dat die (te) duur is.
Dit is overigens geen aanval naar jou toe hoor :)

Zelf kijk ik nooit naar de prijs per schot, wel kijk ik naar het totaalplaatje; cakeduur, grootte van het effect, en het unieke. Daarop baseer ik of een cake te duur is.

Marchel,

In welk opzicht gaat deze cake verschillen met het effect uit de 100sh 1.2'' spinning tail to multicolor van Vuurwerkmania? Is deze cake hier mee te vergelijken? Ik hoop het heel erg want dat is echt een topper van de bovenste plank!

Het verschil zit hem in het bij effect.
Dit zal geen tail zijn zoals bij veel items maar een korte intense twister in de lucht voordat de bombette klapt.

Daarbij heb ik in China aangegeven dat zij zelf kunnen bepalen of het een gouden of zilveren word.
Dit heb ik gedaan omdat ze zelf kunnen kijken met welke kleur het beste resultaat kan worden behaald.

gr
Marchel

Daarbij heb ik in China aangegeven dat zij zelf kunnen bepalen of het een gouden of zilveren word.
Dit heb ik gedaan omdat ze zelf kunnen kijken met welke kleur het beste resultaat kan worden behaald.

gr
Marchel
of voor hun het goedkoopste om zo hun winstmarge te vergroten...vertrouw je Chinezen met zo'n keuzevrijheid?

of voor hun het goedkoopste om zo hun winstmarge te vergroten...vertrouw je Chinezen met zo'n keuzevrijheid?

Men is op de hoogte van mijn eisen omtrent vuurwerk.
We hebben wat dat betreft een goede samenwerking met Katan en ook zei weten dat ik niet de makkelijkste ben als het om kwaliteit gaat.

gr

Kun je ons een idee geven wanneer er een filmpje van dit product komt (en van de rainbow twinkler)?

Groeten,
Ramon

De bedoeling was om alles in oktober binnen te hebben.
Helaas door wat communicatie foutjes en product aanpassingen ter verbetering zullen de producten in november arriveren.
Dan zullen er z.s.m. strakke product filmpjes worden geschoten door twee partijen.

gr
Evolution Fireworks

Kun je ons een idee geven wanneer er een filmpje van dit product komt (en van de rainbow twinkler)?

Groeten,
Ramon

De bedoeling was om alles in oktober binnen te hebben.
Helaas door wat communicatie foutjes en product aanpassingen ter verbetering zullen de producten in november arriveren.
Dan zullen er z.s.m. strakke product filmpjes worden geschoten door twee partijen.

gr
Evolution Fireworks

We zitten bijna op half november... is er al een schip in zicht?

Helaas hebben we de dans niet ontsprongen en hebben we wat vertraging opgelopen door de recente explosies in China waardoor er een productiestop werd ingelast door de provincie.
Ik heb inmiddels wel de data waarop onze items gaan arriveren.
Hierdoor kunnen we de promo filmpjes pas later maken dan gepland.
8 items zullen net voor de demo van Orthen arriveren en de wall cakes en Rainbow twinkler de 13e.
Dat betekent dat we vanaf de 15e onze afnemers z.s.m. gaan bevoorraden.
Belangrijkste is dat we z.s.m. naar binnenkomst goed referentie materiaal maken voor onze winkeliers.

gr
Evolution Fireworks

Das balen, maar meer ook niet ;)

Zit wel met smart te wachten, wil namelijk enkele producten gaan gebruiken voor een 'color-only' mini-showtje.

Back
Bovenaan