Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees wisselende ervaringen van vorig jaar, ik twijfel, 1x lightyear + 1x zena ball rockets of 2x zena ball rockets

Waren prima hier vorig jaar. Alleen bij een of twee pijlen gingen de dopjes wat lastig maar niks bijzonders verder.

Die dopjes zijn lastig, een tangetje doet wonderen. Als je dat geen probleem vindt zij en blijven dit top pijlen. Heb er nog 4 over (had m vorig jaar 2x) en heb 1 pakket besteld. Die van vorig jaar liggen te drogen...

20161204_075932.jpg

Nu wil ik niet vervelend of de wijsneus uithangen hoor, maar is dat nou wel verstandig zo in de radiator?

Hangt ervan af of een radiator zo heet kan worden dat viscolont uit zichzelf brandt.

Ik zal jullie gerust stellen. Het is op zolder, waar stoken (en san heb ik het over warmte) niet nodig is. Hij staat op standje 1, waarbij het niet meer dan "lauwwarm" wordt.

Nou... zojuist wegens festiviteiten een blauwe variant geschoten die een jaar heeft liggen drogen. Het leek wel een shell! Ik heb een pakket gekocht voor dit jaar, die bewaar ik mooi voor 2017/2018! Wat een woeste burst en vol boeket zeg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan