Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees wisselende ervaringen van vorig jaar, ik twijfel, 1x lightyear + 1x zena ball rockets of 2x zena ball rockets
Ik lees wisselende ervaringen van vorig jaar, ik twijfel, 1x lightyear + 1x zena ball rockets of 2x zena ball rockets
Waren prima hier vorig jaar. Alleen bij een of twee pijlen gingen de dopjes wat lastig maar niks bijzonders verder.
Nu wil ik niet vervelend of de wijsneus uithangen hoor, maar is dat nou wel verstandig zo in de radiator?
Hangt ervan af of een radiator zo heet kan worden dat viscolont uit zichzelf brandt.
Nu wil ik niet vervelend of de wijsneus uithangen hoor, maar is dat nou wel verstandig zo in de radiator?
Die dopjes zijn lastig, een tangetje doet wonderen. Als je dat geen probleem vindt zij en blijven dit top pijlen. Heb er nog 4 over (had m vorig jaar 2x) en heb 1 pakket besteld. Die van vorig jaar liggen te drogen...
Bekijk bijlage 30107
tang? trek je dan niet het lontje mee?![]()
Ja goed drogen doet vuurwerk vaak goed!
Ja bizar goed!! Dat had ik niet verwacht.
Hoe kan je je pijlen goed drogen als je het pas 2 dagen voor afsteken binnen hebt?