Light Year [Vuurpijl Ass.]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb deze pijlen ook maar besteld 10 stuks 40 gram voor 27,- bij mijn dealer dan. zo goedkoop kom je bijna niet tegen voor zulke pijlen en als ik het filmpje moet geloven zijn dit hele mooie pijlen vandaar dat ik ze besteld heb.

Ik heb voor de Spaced gekozen. Op de film lijken ze me niet onder te doen. Daarnaast zijn ze weer iets goedkoper en ik heb 10 verschillende.

Vandaag deze pijlen opgehaald en moet zeggen dat ze groter zijn dan ik had verwacht (gelukkig lang niet zo groot als sommige andere pijlen).
De kop van de pijl is 16 cm lang, de hele pijl is 66 cm.

Ik heb twee van deze pakketten ingeslagen. Ook ik verbaasde me over de grootte van de pijlen, al ben ik er alleen maar blij mee. Zeer benieuwd naar de effecten live.

ook ik heb ze lekker thuis liggen. vind het kwa uiterlijk een zeer mooi pakketje, nu de uitwerkingen live nog ga denk morge avond 1 afsteken en dan weet ik meer!!

Zijn monsterpijlen idd van wat ik ervan heb gezien op filmateriaal, grrr had ze vandaag in Pijnacker nog in gedachten om mee te nemen, toch weer vergeten uiteindelijk. Wordt vandaag nog ff terug denk ik ?

Ik had er net ook één afgestoken, moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze pijlen. Effect is mooi groot en rond inderdaad zoals hierboven al vermeld is.

Denk zelfs dat ik er 5 bewaar voor 00.00, wat ik anders nooit doe met pijlen.

Ik had er net ook één afgestoken, moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze pijlen. Effect is mooi groot en rond inderdaad zoals hierboven al vermeld is.

Denk zelfs dat ik er 5 bewaar voor 00.00, wat ik anders nooit doe met pijlen.

ook ik ben stout geweest :D

Ben zeer tevreden dat ik dit pakket op het laatste moment toch nog heb toegevoegd
Zeer harde burst, niet te hoog, en een mooi rond effect ondanks de sterke wind hier in het noorden :wink:

Ik ben helemaal geen pijlenfreak omdat ik in 99 van de 100 gevallen gewoon zwaar teleurgesteld ben in het effect. Deze pijlen waren andere koek. Prachtige burst, mooie grote ronde effecten die lang bleven hangen. Aanrader wat mij betreft.

Super pijlen! Mooie knal en goede afgewerkte effecten en dan die prijs... Ik laat ze volgende o&n weer niet liggen!

ik vond het zeker zeer goede pijlen deze komen zeer zeker volgendjaar weer in me collectie. Alleen 2 gingen niet de lucht in stak hem aan en meteen BOEM overal goldenwillow door de straat en tegen de huizen. Broertje brand wond in ze nek maar verder waren het top pijlen!

ik vond het zeker zeer goede pijlen deze komen zeer zeker volgendjaar weer in me collectie. Alleen 2 gingen niet de lucht in stak hem aan en meteen BOEM overal goldenwillow door de straat en tegen de huizen. Broertje brand wond in ze nek maar verder waren het top pijlen!

Ai, dat is altijd link. Zou toch niet mogen gebeuren.
Had zelf de spaced pijlen, maar mijn gabbertje had dit pakket nog even aangeschaft. Maar goed ook, want ik vind ze indrukwekkend om te zien, ze stijgen (normaliter:rolleyes:) met een flink geweld op en de uitwerkingen zijn heel goed en blijven inderdaad lang hangen. Voor 27 euro wat mij betreft een prachtig pakket. Volgend jaar weer.

Mooie pijlen voor een redelijke prijs.Ze gingen allemaal mooi de lucht in.
Keurige effecten met goede burst.aanrader.

Oef, ik zou zeker even kontakt opnemen met Zena.

Ik heb (gelukkig) geen problemen gehad met deze pijlen. Ik heb het normaal gesproken niet zo op pijlen maar als ik volgend jaar weer deze pijlen kan kopen, doe ik dat zeker!

Prachtige pijlen. Prijs dik in orde! mooie effecten!
Enige kleine minpuntje was dat de lontjes erg diep zaten, het was dus goed zoeken in het donker. daarbij was het extra lastig omdat er hier ook 15 stuks van in het pijlenrek stonden, en dus doorlonten vrijwel onmogelijk was (gelukkig was het pijlenrek wel een succes achteraf en bleven er van de 75 pijlen geen enkele staan :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan