Lidu - Splitting Neon 100's.

Is idd wel een heel duur bakkie. 99 euro had ik er nog wel voor over gehad, maar dit overschrijdt de psychologische grens. Jammer.

Ik ben dol op crossette maar als ik hem voor 130 koop ben ik hondsdol.
Hier is het filmpje van lesli.

Laatst bewerkt:
Jammer dat er voor deze prijs toch nog redelijk wat crossettes mislukken. Wel mooie kleuren. Als ik dan kijk naar die cakeboxen van Katan waar ook crossettes in zitten, dan vind ik die toch een stuk beter. Al knallen die misschien iets te hard en hebben deze wel dat mooie plopje. Als de restvoorraad van deze volgend jaar verkocht wordt voor een mooi prijsje wil ik er nog over denken. De volle mep zou ik er nooit voor geven...

Nou, ben ik blij dat ik nog twee oude Splitting comets heb van Bon Fireworks. Dat zijn pretty good cakes, mooie crossettes die je niet vaak tegenkomt.

Jammer dat de boeketten vrij mager waren en ook nog eens zeer hoog de lucht in gingen. Wat mij betreft blijft het een redelijke bak, maar mag de prijs dan wel gedeeld door 2! Kan bijna niet geloven dat hier zoveel kruid in zit!

Jammer dat de boeketten vrij mager waren en ook nog eens zeer hoog de lucht in gingen. Wat mij betreft blijft het een redelijke bak, maar mag de prijs dan wel gedeeld door 2! Kan bijna niet geloven dat hier zoveel kruid in zit!

Ik vond het wel meevallen... Juist omdat de boeketten zo hoog gaan, lijken deze klein te zijn... Verder vond ik ook de kleuren mooi helder van kleur. Ik ben wel met je eens dat de prijs een stukje naar beneden zou mogen.

2hn6mx2.png

34ou3k4.png

fmjhnq.png

Deze box gelukkig kunnen bestellen en als crossette-liefhebber was ik hier erg blij mee.
De crossettes waren van hoge kwaliteit; mooi consistent en felle kleuren. Tempo is ook prima.
Het heeft voor één keer wat gekost, maar daarvoor krijg je wel kwaliteit geleverd.

Ben ook benieuwd hoe deze het in de straat doet! Al jaren opzoek naar een goede Nederlandse crossette cake/box:rolleyes:

Ook gehad en gefilmd. In onderstaand filmpje is hij te zien vanaf 3:00. Schiet de eerste 2 cakes door de Golden Power heen, en de laatste 2 cakes alleen.

Ik heb deze vandaag mogen aanschouwen in een eindshow van een demo avond. Wat waren dit prachtige felle kleuren. Deze blokkies hebben echt mijn aandacht getrokken. Geen filmpje gemaakt helaas :(

Haaften, helaas niet los in de verkoop maar zijn wel soepele vriendelijke mensen dus als je het vraagt kunnen ze misschien wel wat voor je betekenen:-) tuincentrum mijdam

Back
Bovenaan